اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی خبر داد

تشریح جزئیات کارگروه ملی زیارت به ریاست رئیس جمهور در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی جزئیات کارگروه ملی زیارت که امروز با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود را تشریح کرد.

تشریح جزئیات کارگروه ملی زیارت به ریاست رئیس جمهور در مشهد

رضا جمشیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به برگزاری کارگروه ملی زیارت با حضور رئیس جمهور در مشهد اظهار داشت: تاکنون چهار کارگروه ملی زیارت تشکیل شده و یک جلسه کارگروه زیارت و فرهنگ بین جلسه سوم و چهارم کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: امروز پنجمین کارگروه ملی زیارت در مشهد مقدس در استانداری خراسان رضوی به ریاست محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان تشکیل می‌شود؛ همچنین از جمله کسانی که در این کارگروه دعوت شده‌اند می‌توان به وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر نیرو، معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور، وزیر جهاد و کشاورزی، نمایندگان مجلس، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور اشاره کرد.

*‌ پیگیری بودجه زیارت در پنجمین کارگروه ملی زیارت

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی در ادامه در تشریح دستور کارهای جلسه امروز این کارگروه خاطر نشان کرد:‌ دو دستور کار برای پنجمین کارگروه ملی زیارت پیش‌بینی شده است. نخستین دستور کار بررسی مصوبات جلسات گذشته بود و دستور کار دوم نیز بررسی پیشنهادات تهران و استانداری است.

جمشیدی تصریح کرد: یکی از پیشنهادات مطالعاتی است که در دو سال گذشته توسط خراسان رضوی انجام شده و بنابراین این مطالعات در این جلسه بررسی و ان‌شاء‌الله منجر به برنامه‌ها و طرح‌هایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی با اشاره به بودجه هزار میلیاردی زیارت که در دور سوم سفرهای هیئت دولت به خراسان رضوی مصوب شد، اذعان داشت: در سال گذشته از 200 میلیارد تومان 73 میلیارد تومان به خراسان رضوی اختصاص پیدا کرد که یکی از مطالبات امروز ما در این کارگروه مابه‌‌التفاوت 73 تا 200 میلیارد تومان است؛ همچنین امسال نیز در قانون بودجه برای خراسان رضوی 85 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون تنها 10 میلیارد تومان ابلاغ شده است. بنابراین مابه‌التفاوت 10 تا 85 میلیارد تومان نیز از دیگر مطالبات ما است.

جمشیدی در خاتمه یادآور شد:‌ مابه‌التفاوت 85 تا 200 میلیارد تومان امسال نیز از دیگر مصوبات ما خواهد بود که البته نیاز به تأمین اعتبار دارد؛ بنابراین از دولت درخواست داریم که در لایحه بودجه سال 92، 440 میلیارد تومان که شامل مابه‌التفاوت 85 تا 200 میلیارد تومان امسال، 73 تا 200 میلیارد تومان سال 90 و 200 میلیارد تومان سال آینده است را منظور کند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول