اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تشکیل 18 هزار پرونده خسارت بخش کشاورزی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از تشکیل 18 هزار و 81 پرونده خسارت بخش کشاورزی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: 14 هزار و 938 پرونده برای اخذ خسارت معرفی شده‌اند.

تشکیل 18 هزار پرونده خسارت بخش کشاورزی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان اهر، مسعود محمدیان پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان و شهرستان اهر، از معرفی 7 هزار و 141 طرح به ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو هزار و 320 طرح با بانک کشاورزی عقد قرارداد کرده‌اند که میزان تسهیلات پرداختی به آنها بالغ بر 592 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی آنها هفت هزار و 629 نفر خواهد بود.

وی گفت: در شهرستان اهر هم 506 طرح به ستاد اجرایی این شهرستان معرفی شده که 212 طرح برای دریافت تسهیلات به میزان 70 میلیارد ریال با بانک کشاورزی قرارداد بسته‌اند و با اجرایی شدن این تعداد طرح برای 335 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی میزان جذب تسهیلات بخش کشاورزی را در استان 42 درصد و در شهرستان اهر 38 درصد اعلام کرد.

محمدیان در ادامه از تشکیل 18 هزار و 81 پرونده خسارت بخش کشاورزی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: 14 هزار و 938 پرونده برای اخذ خسارت معرفی شده‌اند.

این مسئول همچنین از نصب 11 هزار و 143 کانکس نگهداری دام در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی 22 طرح بالای 500 میلیون ریال با اعتبار 62 میلیارد و 944 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 71 نفر به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین موضوعات مختلف بخش کشاورزی شهرستان اهر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص تسهیل فعالیت در این بخش به تصویب رسید.

انتهای پیام/60003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول