اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

توسعه گردشگری سلامت در راستای اصل 44 قانون اساسی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: توسعه گردشگری سلامت به دست بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی است.

توسعه گردشگری سلامت در راستای اصل 44 قانون اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رسول خضری ظهر امروز در آستانه برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: صنعت گردشگری از پردرآمدترین صنعت‌های کشور به شمار می‌رود و سرمایه انسانی غنی و امکانات تخصصی در این امر به توسعه این صنعت کمک شایانی می‌کند.

وی با تاکید بر تقویت مدیریت مناسب در کشور ادامه داد: با تقویت زیرساخت‌های مدیریت توزیع مناسب منابع انسانی و مالی در کشور در توسعه صنعت گردشگری در تمامی بخش‌ها می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کنفرانس گردشگری سلامت کمک می‌کند تا کشور بیشتر به ملت‌های دیگر شناخته شود و مردم دنیا با واقعیت ایران روبه‌رو شوند و نگرش آنها نسبت به ایران عوض شود.

خضری خاطر نشان کرد: ارزآوری و توسعه پیشرفت‌های علمی در داخل کشور و تبادل نظر با افراد برجسته دنیا از نتایج برجسته این کنگره به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به تقویت زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه سرمایه‌گذاری‌های کلان در گردشگری کشور عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون‌گذار و دولت در نقش مجری دو بازو اصلی در توسعه زیرساخت‌های مدیریتی کشور هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: باید بتوان از منابع گردشگری کشور به شکل مناسبی استفاده کرد و با به کارگیری برنامه‌های ساختاری مناسب در کنار مدیریت مطلوب به اهداف بلندمدت دست یافت.

خضری خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند از عمده‌ترین برنامه‌های جذب گردشگر سلامت باشد.

وی با اشاره به رتبه بالای نرخ سودآوری گردشگری سلامت کشور ترکیه ‌اظهار کرد: مهمترین منبع درآمد ترکیه صنعت گردشگری و توریستی این کشور است و در این حوزه پیشرفت‌های خوبی تاکنون داشته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر استفاده بهینه از فرصت، عنوان کرد:  نباید فرصت‌ها را از بین ببریم و با مدیریت مناسب و فرهنگ‌سازی تمدن‌ها و گفت‌وگوهای به هنگام در عرصه‌های مختلف در راستای تولید درآمد کشور گام برداریم.

خضری خاطر نشان کرد: بخش خصوصی و مراکز درمانی و خدمات گردشگری در راستای توسعه گردشگری سلامت کشور نقش بسزایی دارد و واگذاری گردشگری سلامت به بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی برنامه‌ریزی شده است.

وی در خاتمه ادامه داد: دولت باید نقش خود را در مدیریت کشور کمتر کند و بسیاری از موضوعات را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد و قطعا بخش خصوصی از این فرصت‌ها به صورت کارآمدتری استقبال می‌کند.

 سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70001/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول