اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساری:

دشمنان قصد شیعه‌کشی دارند/ اسلام گره‌زده به دلار کارساز نیست

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان اسلام می‌خواهند با پول نفت از طریق طالبان و وهابیان شیعه‌کشی کنند، گفت: اسلامی که به دلار گره خورده باشد کارساز نیست.

دشمنان قصد شیعه‌کشی دارند/ اسلام گره‌زده به دلار کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه نماز پرفیض جمعه ساری قرآن را نقشه راه رسیدن به تقوا دانست و اظهار داشت: داشتن تقوا باعث کمال می‌شود.

وی بر وحدت بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: آیت الله مفتح در دانشگاه به دست منافقان به شهادت رسید و همین عامل سبب شد تا وحدت بین حوزه و دانشگاه از سوی رهبری مورد تاکید قرار گیرد.

طبرسی ادامه داد: وحدت موردنظر این است که دو نیروی متخصص، دینی، فکری و علمی باید با هم متحد و هم نظر باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شکاف بین حوزه و دانشگاه زیاد است، تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است تا وحدتی که مورد تاکید امام و رهبری است بین حوزه و دانشگاه ایجاد شود.

مشکل دیگر مسئله اسلام آمریکایی با معیار دلار

وی متذکر شد: برای نجات کشور از دست استعمار تمام قوا و حوزه‌های علمی، فکری، مذهبی باید با هم متحد باشند.

طبرسی به سخنرانی رهبری در جمع اساتید و نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: رهبری در سخنرانی اخیر خود به بیداری اسلامی اشاره داشتند.

وی در سخنانش با اشاره به اینکه رهبری به نخبگان تاکید کردند که وظیفه اصلی شما برای حرکت جامعه به سمت سعادت اخلاص است، بیان داشت: هوشیاری، کار، تلاش و نداشتن طمع سبب نجات مردم جامعه می‌شود.

طبرسی با اعلام اینکه مشکل دیگر مسئله اسلام آمریکایی با معیار دلار است، خاطر نشان کرد: این موضوع اوضاع مسلمین را بر هم می‌زند و اسلامی که به دلار گره خورده باشد کارساز نیست.

اسلام‌های ناخالص باید از جامعه جدا شود

وی متذکر شد: در جامعه اسلامی، اسلام ناب محمدی و حقیقی مدنظر باشد.

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید بر اینکه اسلام‌های ناخالص باید از جامعه جدا شود، گفت: اسلام ناب، قرآن کریم و عترت باید جایگزین اسلام دلاری شود تا نظام اسلامی اصیل در امان باشد.

طبرسی به بحث بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی به حادثه بزرگی در منطقه تبدیل شده است و چندین قدرت بزرگ را در منطقه بر هم شکست.

وی بیان داشت: در حال حاضر تنها راهکار دشمنان مسئله تحریم است و قصد دارند مسلمانان را تسلیم خواسته‌های خود کنند.

مباحث باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور باشد

خطیب جمعه ساری به وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان تاکید کرد و گفت: باید در سایه‌سار ولایت همه جمع شویم تا از این گردنه سختی که دشمنان برای ما ایجاد کردند بگذریم.

وی با تاکید بر وحدت بین قوای سه گانه در کشور و همدلی با دولت متذکر شد: وقتی نیروهای داخلی سر مسائلی با هم درگیر می‌شوند اوضاع کشور در خطر می‌افتد.

طبرسی افزود: مباحث باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد.

سوریه خار چشم رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپا

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: انتخابات نزدیک است باید در سایه ولایت از مشکلات اقتصادی که آمریکا برای ما فراهم کرده است عبور کنیم.

وی در جمع نمازگزاران، سوریه را خار چشم رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپا دانست و خاطر نشان کرد: آنها می‌خواهند سوریه مانند قطر و عربستان در اختیارشان باشد، دشمنان اسلام می‌خواهند با پول نفت از طریق طالبان و وهابیان شیعه‌کشی کنند.

طبرسی اذعان داشت: دشمن قصد بلعیدن دنیای اسلام را دارد.

انتهای پیام/86006/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول