اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

امیدهای صبا نیازمند هماهنگی بیشتر هستند/ به آینده امیدوارتر شدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: از بازی شاگردانم در دیدار با برق شیراز راضی هستم، زیرا آنها تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند اما هنوز نیاز به هماهنگی بیشتر دارند.

امیدهای صبا نیازمند هماهنگی بیشتر هستند/ به آینده امیدوارتر شدیم

سید محسن بابامیری جمعه شب بعد از پایان دیدار حساس تیمش با برق شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: اینکه از سه بازی یک امتیاز داریم به دلیل نیاز تیم ما به زمان بیشتر است، زیرا هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

وی دیدار حساس تیمش با برق شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را سخت و نفس‌گیر ارزیابی کرد و بیان داشت: با اینکه لیگ به صورت فشرده برگزار می‌شود، اما تمام تلاش ما این است که صبای قم بتواند به بهترین شرایط آمادگی دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه با اشاره به تساوی صبای قم در دیدار خانگی هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید با برق شیراز تصریح کرد: این تساوی بعد از دو باخت متوالی برای ما به دست آمد و در روحیه بازیکنان ما تاثیر مثبتی خواهد داشت و حالا به آینده امیدوارتر شدیم.

بابامیری با تاکید بر اینکه می‌توانیم در بازی‌های آینده هم نتایج مطلوبی را کسب کنیم، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی بعد از بازی با برق شیراز در هفته سوم، تنها چهار روز فرصت داریم که تمرین کنیم و در دیدار خارج از خانه به مصاف ملوان بندر انزلی برویم.

وی تصریح کرد: ما به دلیل باخت‌های دو بازی قبل برابر نساجی مازندران و فولاد خوزستان، بیشتر از نظر روحی با بازیکنان خود کار کردیم که این مهم در عملکرد آنها برابر برق شیراز تاثیر مثبتی گذاشت و با اینکه چندین بار تا آستانه رسیدن به گل برتری نیز پیش رفتیم، اما همین که توانستیم در دیدار حساس خانگی برابر حریف یک امتیاز بگیریم می‌تواند در آینده راهگشای ما برای پیروزی بر حریفان باشد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اذعان داشت: کسب یک امتیاز از سه بازی رضایت‌بخش نیست، اما این تیم با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر قطعا وضعیت بهتری پیدا کرده و در دیدارهای آتی مطمئنا با روحیه و قدرت به مصاف حریفان می‌رود.

تیم فوتبال امید صبای قم بعد از باخت خانگی یک بر صفر به نساجی مازندران در هفته اول و شکست دو بر صفر در دیدار خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان، در هفته سوم در خانه خود برابر برق شیراز به تساوی دو بر دو دست یافت.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول