اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

‌ فرهنگ غنی شهادت موجب ماندگاری شیعه شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با بیان اینکه فرهنگ غنی شهادت موجب ماندگاری شیعه در جهان شده است، گفت: افتخار شیعه شهادت امام معصوم برای نگه‌‌داشت نظام اسلامی است.

‌ فرهنگ غنی شهادت موجب ماندگاری شیعه شده است

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تاریخ پرشکوه شیعیان همواره با شهادت پر رنگ بوده و تاریخ شیعه با شهادت رقم خورده است.

وی با بیان اینکه تاریخ شیعه با خون شهدا رنگین و ماندگار شده است، افزود: با وجود اینکه 13 قرن از تاریخ کربلا می‌گذرد اما همچنان این تاریخ زنده و پویا است.

مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه امروز از یزید و یزیدیان خبری نسبت و کسی به این افراد افتخار نمی‌کند، افزود: شهادت حوادث تاریخی را ماندگار می‌کند.

وی با بیان اینکه شهادت در فرهنگ شیعه موجب احیای تاریخ شده است، افزود: شیعه در مسیر تاریخ با اهدای خون خود برای برپایی نظام اسلامی، دین خود را ادا کرده است.

فرجی با بیان اینکه امامان معصوم (ع) در مسیر ماندگاری شیعه شهید شده‌اند، افزود: افتخار شیعه شهادت امام معصوم برای نگه‌داشت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه گام برداشتن در مسیر دین موجب احیای نظام جمهوری شده است، افزود: تاریخ شیعه از فرهنگ غنی شهادت بهره می‌گیرد.

مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی شده است، افزود:‌ در حال حاضر بیداری اسلامی در قلب لس‌آنجلس، نیویورک، اروپا و آمریکا طنین‌انداز شده است.

وی عزاداری برای سیدالشهدا (ع) را برخاسته از فرهنگ شیعه دانست و افزود:‌ فرهنگ عاشورا شکست‌ناپذیر است چراکه از فرهنگ شهادت بهره می‌گیرد.

فرجی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نیز با خون شهیدان پا گرفته است، افزود: فرهنگ شهادت موجب ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/73003/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول