اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی خدابنده:

750 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی خدابنده گفت: 750 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

750 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان با توجه به نیازهایی که دارند، ارائه می‌شود، افزود: نیازهای این گروه از مددجویان در هر مقطع سنی متفاوت است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی خدابنده افزود: نیازهایی که دانش‌آموزان در شرف ورود به دانشگاه دارند و با نیازی که دانش‌آموز مقطع ابتدایی دارد، کمیته امداد پیگیری امور این دانش‌آموزان را با همکاری رابطان فرهنگی حاضر در مدارس انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از خدمات قابل ارائه کمیته امداد به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد یادآور شد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به این گروه و همچنین پرداخت کمک هزینه خرید لوازم‌التحریر (نوشت‌افزار، کتب درسی) از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در طول سال انجام می‌دهد.

کمالی همچنین با اشاره به معرفی دانش‌آموزان در مستعد به کلاس‌های آمادگی کنکور، آموزش مهارت‌های شغلی به دانش‌آموزان و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را از دیگر خدمات کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر خدمات مذکور برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی نیز در ایام مختلف سال برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از خدمات قابل ارائه به دانشجویان نیز پرداخت و گفت: برگزاری اردوهای ویژه دانشجویان و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان از اقداماتی است که در حمایت از این گروه انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی خدابنده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 765 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، یادآور شد: از این تعداد 640 نفر دانش‌آموز (دختر و پسر) و 125 نفر دانشجو (دختر و پسر و دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های داخل شهرستان و دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از شهرستان) هستند.

انتهای پیام/73005/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول