اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه هفته پژوهش دزفول افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی نمایشگاه هفته پژوهش شهرستان دزفول افتتاح و بازدید عمومی از این نمایشگاه آغاز شد.

نمایشگاه هفته پژوهش دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جندی‌شاپور ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در حوزه دانشجویی و گروه‌های آموزشی دانشگاه، دعوت از مراکز پژوهشی مؤسسات کشوری و استانی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی، از برنامه‌های این دانشگاه برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش امسال در دزفول است.

محمدرضا شریفی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه موفقیت‌های علمی پژوهشی با هدف معرفی پژوهشگران برتر همه دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و صنعتی شهرهای شمالی استان خوزستان در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سمینارهای درون دانشکده‌ای اعضای هیئت ‌علمی و دعوت از اساتید و سخنرانان برجسته کشوری هم از دیگر برنامه‌های دانشگاه در هفته پژوهش است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جندی شاپور با بیان اینکه این نمایشگاه در سطح شهرهای شمال استان خوزستان با رویکرد معرفی توان و ظرفیت‌های پژوهشی برگزار می‌شود، گفت: با هماهنگی انجام شده با سازمان‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش، امکان بازدید دانش آموزان مقطع متوسطه با سرویس‌دهی دانشگاه پیش‌بینی شده است که در روزهای برگزاری نمایشگاه انجام می‌شود.

شریفی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از 25 تا 29 آذر و از ساعت 9 الی 16 پذیرای بازدید عموم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان است.

انتهای پیام/72006/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول