اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20:

کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران در مدارس منطقه 20 برگزار شد

خبرگزاری فارس: ستاد مدیریت بحران منطقه 20 به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مبانی مدیریت بحران و اطفای حریق کارگاه آموزشی مدیریت بحران را در مدارس برگزار کرد.

کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران  در مدارس منطقه 20 برگزار شد

محسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح  تشکیل ساختارهای مدیریت بحران در مدارس، کارگاه آموزشی مدیریت بحران و اطفای حریق با موضوع شیوه پناهگیری صحیح و تخلیه اضطراری در هنگام وقوع زلزله و اصول ایمنی و آتش‌نشانی آشنا شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با اشاره به اهمیت آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری با شرح وظایف ستاد مدیریت بحران و کسب مهارت‌های لازم در اطلاع‌رسانی صحیح و کمک به سایر هموطنان در موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه افزود: در این کارگاه دانش‌آموزان با روش‌های خود امدادی و دگر امدادی به صورت تئوری و عمل و روش‌های کنترل و پیشگیری از آتش‌سوزی و استفاده از انواع خاموش‌کننده‌ها آشنا شدند.

کریمی اظهار داشت: کارگاه آموزشی مدیریت بحران تاکنون در مدارس دخترانه دکتر رزمی، حضرت معصومه (س)، امیرکبیر، رحمانی، سعادت، الهام شریعت، ارشاد و مدارس پسرانه حضرت عبدالعظیم (ع)، باقرالعلوم (ع)، رسالت و حضرت قاسم (ع) برگزار شده است.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول