اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین دیدار رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال

تیم کاسپین قزوین مقابل نماینده هرمزگان به برتری رسید‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در آخرین بازی نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، نماینده هرمزگان را از پیش‌رو برداشت.

تیم کاسپین قزوین مقابل نماینده هرمزگان به برتری رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته سیزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین ساعتی پیش در ورزشگاه شهید رجایی قزوین مقابل تیم میناب هرمزگان به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این تیم هرمزگانی را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار که در حضور نزدیک به 100 تماشاگر قزوینی برگزار شد، بازیکنان تیم کاسپین بازی را در نیمه نخست بهتر به جریان انداختند و موفق شدند مزد حملات دامنه‌دار خود را با دو گل در نیمه نخست به دست آورند.

بازی در اوایل نیمه نخست با توجه به سردی هوا از سوی بازیکنان هر دو تیم دنبال می‌شد، اما در این میان حملات تیم کاسپین منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی طراحی شده بود که همین امر موجب شد، فرشید محمدیاری بازیکن تیم کاسپین قزوین بتواند گل نخست این بازی را به ثمر برساند.

اما بازیکنان تیم کاسپین قزوین که با این گل روحیه‌ای تازه به دست آورده بودند با توجه به بازی احساسی تیم میناب هرمزگان در یک ضدحمله موفق شدند خود را تا محوطه جریمه تیم میهمان برسانند و با خطای مدافعان تیم هرمزگانی صاحب یک ضربه پنالتی شوند.

مجید چلایی با قرار گرفتن در پشت ضربه پنالتی موفق شد برخلاف حرکت دروازه‌بان حریف، گل دوم تیم کاسپین را در نیمه نخست به ثمر برساند تا کادر فنی این تیم با آسودگی خاطر بیشتری بازی را در نیمه دوم دنبال کنند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم کاسپین که سه امتیاز لازم این دیدار را تا آن لحظه به دست آورده بودند در قلب خط دفاعی متمرکز شدند و منتظر فرصت بودند تا در ضدحملات بتوانند دروازه تیم میناب هرمزگان را باز کنند، اگر چه این اتفاق صورت نگرفت.

بازیکنان تیم میناب هرمزگان که چیزی برای از دست دادن نداشتند در نیمه دوم حملات خطرناکی را روی دروازه تیم کاسپین قزوین ایجاد کردند که در نهایت هم توانستند در یکی از همین صحنه‌ها با شوت از راه دور بازیکن شماره ده خود که از پشت محوطه جریمه زده شد، یکی از گل های خورده این دیدار را جبران کنند.

این بازی در ادامه هم با همین نتیجه خاتمه یافت تا تیم کاسپین قزوین با این پیروزی ضمن کسب سومین برد در این مسابقات به اوضاع خود در جدول تا پایان نیم فصل نخست سر و سامان بدهد.

تیم کاسپین قزوین با این نتیجه با کسب سه پیروزی، شش تساوی و پنج شکست با 15 امتیاز و با یک پله صعود در جدول رده‌بندی در مکان نهم قرار گرفت.

رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور 27 تیم در دو گروه سیزده و چهارده تیمی برگزار خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ذ/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول