اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز حمل و نقل و رانندگان

رژه 3 هزار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رژه 3 هزار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گیلان همزمان با روز حمل و نقل و رانندگان در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

رژه 3 هزار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رزمایش 3 هزار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای گیلان صبح امروز در رشت، تالش، آستارا، صومعه‌سرا، رودبار، شفت، رودسر، لاهیجان، فومن و انزلی برگزار شد.

رانندگان در رژه مذکور با لباس‌های فرم و نصب پرچم‌‌های ایران و یا حسین (ع) و پوسترها آمادگی خود را برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم به نمایش گذاشتند.

مسیر پایانه مسافربری شهرستان‌ها تا مراکز شهرها و مزار‌های شهدا توسط خودروهای پلاک عمومی طی شد و رانندگان یاد حماسه 26 آذرماه در لبیک به فرمان امام راحل را زنده نگه داشتند.

معاون برنامه‌ریزی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در حاشیه مراسم رژه ناوگان حمل و نقل عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هفته حمل و نقل را فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل کشور دانست و اظهار کرد: هفته حمل و نقل فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

علی حدادی افزود: 26 آذرماه هر سال یادآور صدور فرمان امام (ره) در سال 1362 در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوب برای تخلیه کالای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی با بیان اینکه گیلان دارای 261 موسسه حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: گیلان از استان‌های پیشرو در حمل و نقل جاده‌ای کشور محسوب می‌شود.

این مسئول با گرامیداشت 26 آذرماه اضافه کرد: این روز به پاس خدمات طاقت‌فرسای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور و برای آگاهی بیشتر جامعه از نقش و جایگاه بخش حمل و نقل و تلاش رانندگان در اقتصاد ایران به نام «روز حمل و نقل و رانندگان» انتخاب شده است.

به گزارش فارس، 26 آذرماه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تکریم شغل رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت و تاثیرگذار در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری کشور روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول