اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح مودت فامنین صورت‌ گرفت

جمع‌آوری 16 میلیون تومان برای بازسازی بقعه امامزاده اسماعیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از جمع‌آوری 16 میلیون تومان کمک مردمی برای بازسازی بقعه امامزاده اسماعیل (ع) فامنین خبر داد.

جمع‌آوری 16 میلیون تومان برای بازسازی بقعه امامزاده اسماعیل

به گزارش خبرگزاری فارس از فامنین، حجت‌الاسلام محمد صالحی پیش از ظهر امروز در طرح مودت امامزاده اسماعیل (ع) فامنین با اشاره به طرح عمران و آبادی بقاع متبرکه توسط اوقاف اظهار داشت: گام برداشتن در راه خیر و خصوصاً در راه اهل بیت (ع) در پرونده اعمال ما ثبت می‌شود و گام نهادن در این مسیر به هیچ عنوان ریا نیست.

وی با تأکید بر لزوم اشاعه امر کمک به ساخت و عمران امامزادگان عنوان کرد: به هر میزانی که بتوانیم در این زمینه سهیم باشیم در آخرت نیز رو سفید خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در قهاوند برای عمران و ساخت بقعه متبرکه‌ای حدود 70 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع شده است، تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی باید زمینه‌های تحقق این مهم را فراهم کنیم که نخستین گام در این راستا آبادی بقاع است.

وی با بیان اینکه قطب فرهنگی که در مخروبه نمی‌تواند باشد، ابراز داشت: جوانان ما باید از عطر و بوی امامزادگان لذت ببرند که برای این مهم باید فضای مناسبی برای آن‌ها در این بقاع فراهم شود.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه پس از قطب فرهنگی شدن در همه‌جا اشاعه خواهد یافت، افزود: اهل بیت (ع) امروز غریب نیستند که شاهد آن این است که امروز با جمع 60 نفری حدود 16 میلیون تومان با آهن‌آلات جمع شده است.

وی با اشاره به همکاری و شرکت امام جمعه، روحانیت، شهردار، شورای اسلامی شهر فامنین در طرح مودت امامزاده اسماعیل (ع) گفت: امیدوارم دیگر مسئولان نیز برای شرکت در این امر خیر همگام شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه امسال اعتبارات ما به‌صورت کامل واریز نشده، تصریح کرد: با تأمین کامل اعتبارات اوقاف همدان نیز به میدان خواهیم آمد اگر چه در راستای توجه به این مهم یک وام گرفته‌ایم که این کار بر زمین نماند.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول