اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

بیش از 320 هزار کالا در سیستان و بلوچستان دارای کد شبنم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 320 هزار کد رهگیری شبنم برای کالاهای سیستان و بلوچستان صادر شده است.

بیش از 320 هزار کالا در سیستان و بلوچستان دارای کد شبنم هستند

نادر میرشکار امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای طرح شبنم بیش از 320 هزار بارکد رهگیری بر روی کالاهای مشمول نصب شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح و همکاری اصناف و مردم جلوی عرضه کالاهای بی‌کیفیت قاچاق وارداتی در سطح بازار گرفته خواهد شد و به ثبات اقتصادی و اشتغال نیز کمک می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی متصدیان واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم از جمله صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات دندان‌پزشکی، رایانه و داده‌ورزی، خرازی و آرایشی با توجه به اجرای مرحله دوم این طرح ضمن مراجعه به اتحادیه‌های ذی‌ربط و تکمیل فرم‌های خوداظهار و سایر اقدامات مورد نیاز با هماهنگی اتحادیه‌ها، مقدمات دریافت کد رهگیری طرح شبنم را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح شبنم در حال اجرا است گفت: واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم تا یکم دی‌ ماه امسال فرصت دارند تا فرم خوداظهاری طرح شبنم را تکمیل کنند.

میرشکار افزود: پس از این تاریخ، هرگونه کالای فاقد کد رهگیری به منزله کالای قاچاق محسوب شده که پس از جمع‌آوری و ضبط آن به‌وسیله بازرسان و عوامل ذیربط، مطابق مقررات به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول