اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور گسترده در مراسم تشییع 6 شهید گمنام

ادارات و مدارس بوشهر روز سه‌شنبه تعطیل هستند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: به منظور حضور گسترده در مراسم تشییع شش شهید گمنام، ادارات و مدارس شهر بوشهر روز سه‌شنبه تعطیل هستند.

ادارات و مدارس بوشهر روز سه‌شنبه تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام گفت: پیکر مطهر شش شهید دوران هشت سال دفاع مقدس فردا به استان بوشهر وارد می‌شود.

حسنوند بیان کرد: شهدای گمنام ابتدا در بوشهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به کنگان، عسلویه و جزیره فارسی منتقل و در مراسم باشکوهی به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: شهدای گمنام صبح روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی بوشهر وارد این استان شده و پس از استقبال رسمی مسئولان از شهدا به وسیله شش دستگاه آمبولانس به نقاط مختلف منتقل می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه شب برنامه وداع با شهدا در حسینه عاشقان ثارالله توسط سپاه امام صادق(ع) با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شش شهید گمنام صبح روز سه شنبه در مرکز استان تشییع می‌شوند، گفت: در این روز ادارات و دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی و مدارس به استثنا بانک‌ها، آتش‌نشانی و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تعطیل خواهند بود.

حسنوند افزود: پس از انجام مراسم تشییع در مرکز استان صبح روز چهارشنبه دو شهید به منطقه پارس‌جنوبی عسلویه، دو شهید به کنگان و دو شهید به جزیره فارسی برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شوند.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی از سوی صدا و سیما، روابط عمومی‌ها و ادارات ذیربط گفت: نصب بنر در شهرها، پخش اطلاعیه و پیامک برای حضور پرشور و شعور مردم در مراسم تشییع ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه عزت، آبرو و افتخار ایران اسلامی از برکت خون شهدا است گفت: افتخار می‌کنیم که خادم شهدا باشیم و با کمال افتخار این نوکری را انجام می‌دهیم.

حسنوند افزود: وقتی شهدای والامقام در جزیره فارسی تشییع و دفن می‌شوند سربلندی نظام اسلامی ایران را نوید می‌دهد و حضورشان در این جزیره نشانه استکبارستیزی رزمندگان و تشییع آنان در این منطقه پیام‌های بین المللی خواهد داشت.

وی ایستادگی، مقاومت، سربلندی، سربازی رهبر معظم انقلاب و ایثارگری در راه کشور و نظام را از دیگر پیام‌های تشییع شهدا در جزیره فارسی دانست.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول