اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد

دستگیری سارقان ناکام با سلاح فندک شبیه به کلت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: سه سارق که روز گذشته با استفاده از فندک شبیه به اسلحه کلت، قصد سرقت طلاجات کارمندان یک مرکز بهداشتی را داشتند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان ناکام با سلاح فندک شبیه به کلت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد منصوری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی عنبرآباد و گزارش سرقت از یک مرکز بهداشتی در حوزه این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی صحنه جرم مشخص شد، چهار سارق با استفاده از یک کلت کمری قصد سرقت داشتند که با مقاومت کارکنان مواجه شده و با ترس از احتمال سر رسیدن پلیس متواری شدند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد بیان کرد: پلیس با انجام یکسری اقدامت اطلاعاتی و با همکاری مردم مسیرهای احتمالی فرار مجرمان را شناسایی و با اجرای طرح مهار سه نفر سارق را دستگیر کرد.

منصوری گفت: ماموران انتظامی هنگام دستگیری سارقان متوجه شدند سلاح استفاده شده توسط آنان در ارتکاب جرم، یک فندک شبیه به کلت کمری است.

وی خاطرنشان کرد: سارقان ناکام در کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب جرم توسط ماموران انتظامی عنبرآباد دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

کشف 63 کیلو مواد مخدر در منوجان

ماموران انتظامی شهرستان منوجان طی عملیاتی بیش از 63 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

ماموران کلانتری 11 شهرستان منوجان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج – بندرعباس به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف و پس از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ در بازرسی از آن بیش از 63 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه کامیون را کشف و ضبط کردند.

در این عملیات مأموران انتظامی یک قاچاقچی را که قصد داشت این محموله مواد مخدر را از کهنوج به کرمانشاه منتقل کند، دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل دستگاه قضایی دادند.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول