اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین دور مسابقات ملی طراحی موتورسیکلت

تیم مکانیک دانشگاه آزاد تاکستان راهی دور نهایی شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین دور مسابقات تیم مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان دربین آموزشکده‌های سمای دانشگاه‌های آزاد سراسرکشور به دور نهایی مسابقات ملی طراحی موتورسیکلت برقی راه یافت.

تیم مکانیک دانشگاه آزاد تاکستان راهی دور نهایی شد

محمد‌ بهرامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون درخشش تیم دانشجویی این دانشگاه در مسابقات کشوری مکانیک اظهار داشت: تیم مکانیک خودرو وابسته به آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با حضور مقتدرانه درچهارمین دوره مسابقات ملی طراحی و ساخت موتورسیکلت برقی توانست پس از رقابت با دیگر تیم‌ها جزو 20 تیم برتر شناخته شده و مجوز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول این مسابقات با حضور 51 تیم از دانشگاه‌های سراسرکشور در پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود، افزود: تیم دانشجویی واحد سما تاکستان با ارائه مقاله‌ای در حوزه ساخت موتوربرقی توانست امتیازات لازم را به‌دست‌ آورده و با نظر هیئت داوران این دوره به مرحله پایانی راه یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان بیان‌ کرد: در این مرحله 20 تیم دانشجویی به عنوان تیم‌های برتر پذیرفته شده قطعی به مرحله بعدی صعود کردند.

بهرامی‌زاده خاطرنشان کرد: تیم دانشجویی آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به عنوان تنها تیم شرکت‌کننده در بین آموزشکده‌های سمای دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور و نیز یکی از دو تیم شرکت‌کننده از بین دانشگاه‌های استان قزوین در این دوره حضور داشت.

انتهای پیام/77005/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول