اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خواستار شد

توجه به پژوهش ‌در حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان پژوهش‌درحوزه هنری نیازمند توجه بیشتر است.

توجه به پژوهش ‌در حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله شیروانی پیش از ظهر امروز در مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اظهار داشت: در غرفه حوزه هنری محصولات پژوهشی از قبیل فیلم، نشست‌های پژوهشی، فیلم کنسرت‌های پژوهشی، مجموعه‌ای از نشریات پژوهشی در حوزه هنری و محصولات پژوهشی تولید شده در استان ارائه شده است.

وی افزود: متاسفانه در حوزه هنری اعتبار پژوهشی نداریم به همین خاطر در این حوزه آن طور که باید انجام نمی‌شود هر چند اقداماتی برای بهبود وضعیت صورت می‌گیرد ولی عمده کارها در دستگاه‌های آموزشی و دستگاه‌های آموزشی و دانشگاه‌ها خلاصه می‌شود.

شیروانی از ورود حوزه هنری به امور پژوهشی به شکل پررنگ‌تر و قوی‌تر خبر داد و گفت: این حوزه عزم راسخ دارد به شرط حل موانع در خصوص تاریخ شفاهی انقلاب و تاریخ شفاهی دفاع مقدس ورود پیدا کرده و به پژوهش بپردازد و در حال حاضر در حال آماده سازی و تامین اعتبار هستیم.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌‎های حوزه هنری از ابتدای سال تا کنون گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نشست حافظ خوانی، شاهنامه خوانی و سعدی خانی برگزار شده به علاوه سه کنسرت و دو برنامه پژوهشی در زمینه موسیقی نیز اجرا شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 9 هزار و 764 قطعه عکس از سه فصل بهار، تابستان و پاییز در بانک عکس حوزه هنری جمع‌آوری شده است.

وی از برگزاری نشست پژوهشی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پژوهش یکی از موضوعات مهم در سطح کشور است و حوزه هنری علی‌رغم نداشتن اعتبارات نسبت به حوزه‌ی پژوهش بی‌اعتنا نیست.

انتهای پیام/68001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول