اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی نیم فصل فوتبال لیگ دسته سوم کشور

امید کیش قهرمان نیم فصل لیگ دسته سوم فوتبال شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید کیش در هفته پایانی نیم فصل لیگ دسته سوم فوتبال با کسب تساوی به مقام قهرمانی نیم فصل رسید.

امید کیش قهرمان نیم فصل لیگ دسته سوم فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های امید کیش و کارگر بنه‌گز بوشهر در ورزشگاه المپیک و زیر بارش باران به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی رسید.

 

در این بازی نماینده کیش با وجود در اختیار نداشتن پنج بازیکن اصلی خود با هدف کسب پیروزی پای در میدان مسابقه گذاشت و تیم آماده کارگر بوشهر نیز با انگیزه شکست امید کیش و رسیدن به صدر جدول مسابقات گام به میدان گذاشت.

حسن علی شاه‌مرادیان سرمربی امید کیش تیم خود را با ترکیبی از بازیکنان جوان و پرتجربه روانه زمین بازی کرد تا با تلفیق انگیزه جوانی و تجربه، کار حریف قدرتمند خود را یکسره کند؛ در آن سوی میدان نیز بوشهری‌ها با علم به اینکه برای رسیدن به صدر جدول تنها باید سه امتیاز بازی را کسب کنند، کار خود را آغاز کردند.

با سوت آغاز بازی دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند و ضمن چشم داشتن به دروازه حریف، توپ را در زمین به گردش درآوردند؛ در این دقایق توپ بیشتر در میانه زمین بین دو تیم رد و بدل شد و دوندگی بازیکنان در هر دو جناح چپ و راست بیشتر به چشم آمد، ضمن اینکه شوت از راه دور که کمتر از چاشنی دقت برخوردار بود، به سمت دو دروازه نواخته شد، اما حاصلی درپی نداشت.

در 30 دقیقه نخست بازی تنها یک موقعیت مسلم گلزنی به‌وجود آمد، به‌طوری که میرعادل میرنظری یک کار تیمی خوب از سوی بازیکنان امید کیش را به گل تبدیل نکرد تا فریاد افسوس از نیمکت نشین‌ها بلند شود. در 15 دقیقه پایانی هم دو تیم کار خاصی از خود نشان ندادند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بر شدت بارش باران افزوده شد و شرایط بازی به‌گونه‌ای شد که بازی مستقیم در دستور کار تیم‌ها قرار گرفت، البته این نوع بازی بیشتر باب میل بوشهری‌ها بود، چرا که با شرایط جسمانی ایده‌آل بازیکنان خود نبض بازی را در اختیار گرفتند و در نبردهای هوایی موفق‌تر عمل کردند.

در این نیمه موقعیت‌های گلزنی بیشتری خلق شد و دو تیم می‌توانستند به گل برسند، اما کم دقتی بازیکنان مانع از این اتفاق شد و سیداحمد آسمانی و ایمان رئیسی دو موقعیت مسلم گلزنی را برای امید کیش تبدیل به گل نکردند تا در مقابل، بوشهری‌ها همین کار را تلافی کرده و دو موقعیت مسلم گلزنی را از کف بدهند و به‌نوعی به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

با این نتیجه، امید کیش 14 امتیازی شد و با توجه به شکست تیم همای دیلم صدرنشین مقابل شهرداری ماهشهر به صدر رسید و قهرمانی نیم فصل را تصاحب کرد و تیم کارگر بنه‌گز نیز با کسب 12 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفت.

تعطیلات نیم فصل لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور 21 روز خواهد بود و تیم‌ها در این مدت نقل و انتقالات نیم فصل را پیش‌رو خواهند داشت.

انتهای پیام/88003/ذ/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول