اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد زنجان:

حرکت بر طبق فرمایشات رهبری از اهداف تشکل‌های دانشجویی است

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد زنجان گفت: حرکت بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از اهداف تشکل‌های دانشجویی است.

حرکت بر طبق فرمایشات رهبری از اهداف تشکل‌های دانشجویی است

عبدالله کرم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:دانشجویان برگزیدگان قشر جوان جامعه در دانشگاه‌ها هستند و لذا باید توجه ویژه‌ای نسبت به این قشر در جامعه و به ویژه دانشگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری گفتمان‌های عدالت‌خواهانه و ولایت‌مدارانه در دانشگاه‌ها افزود: برنامه مسئولان در این بخش استفاده از ظرفیت تشکل‌ها به عنوان بازوی توانمند دانشگاه‌ها در تولید علم و همچنین استفاده از ظرفیت آنها به عنوان زبان گویای دانشگاه است.        

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان زنجان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث فعالیت تشکل‌های دانشجویی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مطالبه‌گر بودن نیز از خصوصیاتی است که باید دانشجویان و به ویژه فعالان در تشکل‌های دانشجویی داشته باشند.     

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آزاداندیشی تشکل‌های دانشجویی افزود: در حال حاضر استقلال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد استان زنجان و ایجاد تشکل اسلامی سیاسی در قالب گفتمان‌های انقلابی است.

کرم‌زاده در ادامه به جنگ نرم دشمنان نیز اشاره‌ای داشت و گفت: اسلامی بودن تشکل‌ها از جمله موضوعاتی است که در بحث مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان موثر است و دانشجویان علی‌الخصوص تشکل و جنبش دانشجویی به عنوان سربازان این جنگ نقش مهم و موثری دارند.   

لازم به ذکر است، در حال حاضر پنج تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد در استان زنجان فعال است که از مجموع تشکل‌های فعال در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زنجان، دو تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، یک تشکل دانشجویی در واحد ابهر، یک تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی هیدج و همچنین یک تشکل دانشجویی نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده فعال است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول