اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر شیراز:

مسئولان ترافیک شیراز جدیت داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مسئولان ترافیک این کلان‌شهر باید جدیت داشته باشند، گفت: وضعیت ترافیک و زیرساخت‌های ترافیکی شیراز مطلوب نیست.

مسئولان ترافیک شیراز جدیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب زاده بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل اظهار داشت: افراد مسئول در حوزه حمل و نقل باید به نوعی عمل کنند که آنچه به عنوان توسعه حمل و نقل در توسعه زیرساخت‌ها مورد نیاز است، در نگاه مردم قابل مشاهده باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: امروز در ساختارهای اداری با روزمرگی روبه‌رو هستیم، بنابراین لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به سمت افق چشم‌انداز حرکت کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزی بیش از 30 مورد در حوزه حمل و نقل و ترافیک به همراه راهکارهای پیشنهادی را گوشزد کردم اما مشکلات همچنان باقی مانده و اتفاق خاصی صورت نگرفته است.

نقیب زاده بیان کرد: موضوع فرهنگ ترافیک از جمله مسائل و معضلات اساسی است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک، رانندگی و زیرساخت‌ها در شیراز نامطلوب است، تصریح کرد: به عنوان مثال خیابان اردیبهشت یکی از معابر مرکزی و پرتردد شهر یک‌طرفه شده، در حالی که چهار تقاطع موجود در مسیر این خیابان همواره با مشکل سنگین بودن ترافیک مواجه است و نمی‌توان در عین حال یک‌طرفه بودن خیابان به راحتی از آن عبور کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی مشترک شهرداری و پلیس راهور برای حرکت به سمت حل این معضل ضروری است.

وی گفت: در مورد تراکم ترافیک در مرکز شهر شیراز طرح محدوده ترافیک از شورای دوم مورد پیگیری و تصویب قرار گرفته، اما این طرح هنوز اجرایی نشده است.

نقیب زاده اضافه کرد: مشکل مسافربرهای شخصی و مشکلات خطوط اتوبوس و ناوگان عمومی درون شهری از مشکلاتی است که سال گذشته نیز بیان کردم اما برای حل آنها اتفاقی نیفتاد.

وی با بیان اینکه هر کدام از بخش‌های زیرگروه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با برنامه‌ریزی کوتاه مدت، هر سال قادر به حل حداقل پنج مورد از معضلات کلان این کلان‌شهر هستند، اظهار کرد: اگر از هم‌اکنون همت کنیم و با برنامه‌ریزی از هر بخش پنج برنامه کلان ارائه دهیم، در کوتاه مدت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز در پایان تصریح کرد: امیدواریم سال آینده در چنین مراسمی مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک از عملکرد مطلوب خود بیشتر سخن بگویند.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور مسئولان استانی و معاونان شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول