به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسنزاده اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری در راستای تکریم ارباب رجوع شرایطی را فراهم کرد تا مردم خدمات مربوط به امور مشترکین را در دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت به منظور سهولت در ارائه خدمات برای مشترکین اقدام به عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت کرده و از تاریخ 1/10/91 شهروندان میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از امکانات درخواست انشعاب آب و فاضلاب، صدور قبض المثنی یا مفاصا حساب، درخواست تغییر نام، تغییر مسیر جابهجایی و بالا آوردن کنتور، واحد شماری، برچیدن انشعاب، تأیید ترکیدگی داخل منزل، اعلام کارکرد کنتور و... بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان اردبیل یادآور شد: این شرکت امکاناتی را برای تحقق مشتریمداری فراهم کرده که با بکارگیری فناوریهای جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی، تسریع در ارائه خدمات، کاهش فاصله میان شرکت و مشترکین و تسهیل فرآیندهای کاری سازمانها کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/62007/ح/چ3000