اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای شهری اردبیل:

خدمات مشترکین آبفای اردبیل به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای شهری اردبیل گفت: با اجرایی شدن طرح ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خدمات مشترکین را به هشت دفتر پیشخوان دولت در اردبیل واگذار کرد.

خدمات مشترکین آبفای اردبیل به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری در راستای تکریم ارباب رجوع شرایطی را فراهم کرد تا مردم خدمات مربوط به امور مشترکین را در دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت به منظور سهولت در ارائه خدمات برای مشترکین اقدام به عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت کرده و از تاریخ 1/10/91 شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از امکانات درخواست انشعاب آب و فاضلاب، صدور قبض المثنی یا مفاصا حساب، درخواست تغییر نام، تغییر مسیر جابه‌جایی و بالا آوردن کنتور، واحد شماری، برچیدن انشعاب، تأیید ترکیدگی داخل منزل، اعلام کارکرد کنتور و... بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان اردبیل یادآور شد: این شرکت امکاناتی را برای تحقق مشتری‌مداری فراهم کرده که با بکارگیری فناوری‌های جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی، تسریع در ارائه خدمات، کاهش فاصله میان شرکت و مشترکین و تسهیل فرآیندهای کاری سازمان‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول