اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان اصفهان:

وضعیت شهرک‌های حمل و نقل در اصفهان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان اصفهان گفت: ساماندهی وضعیت شهرک‌های حمل و نقل موجود در سطح استان اصفهان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ای این اداره به شمار می‌رود.

وضعیت شهرک‌های حمل و نقل در اصفهان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین علی شمعانیان پیش از ظهر امروز در جشن روز ملی حمل و نقل اظهار کرد: رانندگان موجود در سطح کشور با مشکلات و چالش‌های عمده‌ای مواجه هستند و دولت باید بستر‌های حمایتی را از این افراد در سطح جامعه فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه حمل و نقل به عنوان محور توسعه نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر دنیا به شمار می‌رود، ادامه داد: در زمان هدفمند شدن یارانه‌ها وعده‌های مساعدی از سوی رئیس جمهور در راستای حمایت از رانندگان داده شده که در حال حاضر این وعده‌ها هنوز عملیاتی نشده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: انجام پیگیری‌های لازم در راستای عملیاتی شدن وعده‌های رئیس جمهور به منظور حمایت از رانندگان در دستور کار وزارت راه و شهر‌سازی قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تعامل بسیار ویژه‌ای میان این اداره با کانون‌ها و انجمن‌های صنفی کامیون‌داران موجود در سطح استان وجود داشته است، اضافه کرد: 14 تشکل صنفی در این بخش فعالیت می‌کنند و این اداره در راستای بهبود وضعیت کامیون‌داران و رانندگان وسایل نقلیه سنگین تلاش می‌کند.

شمعانیان تاکید کرد: بسترسازی مناسب در راستای ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور، ایجاد تعامل و افزایش مشارکت با سایر بخش‌های مربوطه، کنترل و نظارت به منظور ساماندهی به حمل و نقل جاده‌ای، استفاده بهینه از آخرین فناوری نوین در راستای ارتقای کیفیت خدمات وارتقای سطح فرهنگ عمومی در بخش حمل و نقل از جمله اقدامات صورت گرفته در این اداره محسوب می‌شود.

وی افزود: مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را در استان از مجرای قانون پیگیری می‌کنیم و تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید با مشارکت با یکدیگر وضعیت حمل و نقل عمومی و جاده‌ای استان را بهبود ببخشند.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول