اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

نصب دوربین مدار بسته در جایگاه‌های «سی ان جی» قزوین

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نصب دوربین‌های مدار بسته هشت جایگاه عرضه گاز سی ان جی سازمان تاکسیرانی در راستای نظارت بهتر و بیشتر بر جایگاه‌های سی ان جی در حال اجرا است.

نصب دوربین مدار بسته در جایگاه‌های «سی ان جی» قزوین

سیدمهدی یدی‌همدانی در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های حوزه ترافیک شهرداری قزوین که ظهر امروز در مرکز علمی_کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار داشت: در سال جاری این سازمان پروژه‌های اصلاح هندسی تقاطع‌های سطح شهر را با اعتبار 15 میلیارد ریال، با هدف افزایش سطح سرویس سیستم عرضه برای عابر و وسیله نقلیه، تفکیک و هدایت اصولی ترافیک، افزایش ایمنی تردد عابر پیاده و وسایل نقلیه اجرایی کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در سال جاری پروژه اصلاح هندسی در میدان تهران قدیم با اعتبار 250 میلیون تومان، ساماندهی ورودی و خروجی بیمارستان رازی با اعتبار 120 میلیون تومان، میدان شهید بابایی و تقاطع شهید بهشتی با اعتبار 400 میلیون تومان، میدان مینودر ورودی الموت دکه یاران با اعتبار 350 میلیون تومان، ساماندهی ورودی و خروجی پارکینگ پارک دهخدا با اعتبار 100 میلیون تومان و خیابان 22 بهمن در شهرک مینودر با اعتبار 500 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی به احداث مسیر دوچرخه اشاره و بیان کرد: این پروژه با هدف افزایش رفاه حال افراد پیاده و دوچرخه سواران و تأمین امنیت آنان با اعتبار 2 میلیارد ریال در معابری از جمله بلوار معلم، خیابان شهدا، خیابان فردوسی، بلوار آزادگان و خیابان خیام اجرایی شده است.

معاون شهردار قزوین ادامه داد: در سال جاری سیستم‌های کنترل تقاطع‌های چراغ‌دار با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تجهیز و نوسازی و علایم ترافیک با اعتبار 5 میلیارد ریال نصب شده است.

این مقام مسئول به پروژه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: این سازمان در سال جاری اقدام به احداث ایستگاه الموت شرقی با اعتبار 760 میلیون ریال، اتاق مادر و کودک با اعتبار 80 میلیون ریال برای رفاه حال مادران و کودکان در پایانه آزادگان ترمینال مرکزی و استراحتگاه رانندگان با اعتبار 80 میلیون ریال کرده است.

وی با بیان اینکه برای بهسازی پایانه آزادگان در سال جاری 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: احداث پایانه نسیم شمال با اعتبار یک‌هزار و 400 میلیون ریال، ایستگاه بویین زهرا با اعتبار 500 میلیون ریال، ایستگاه الموت غربی با اعتبار 500 میلیون ریال، طراحی و اجرای ایستگاه پهلوگاه اتوبان قزوین – زنجان با اعتبار یک میلیارد ریال، سامانه اتوماسیون پایانه‌ها با اعتبار 400 میلیون ریال از جمله پروژه‌های آینده این مجموعه می‌باشد.

همدانی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده توسط سازمان تاکسیرانی در سال جاری اظهار داشت: دوربین‌های مدار بسته هشت جایگاه عرضه گاز سی ان جی سازمان تاکسیرانی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط این سازمان در راستای نظارت بهتر و بیشتر بر جایگاه‌های سی ان جی در حال نصب هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: ساخت ایستگاه و پارک‌سوار تاکسی در ترمینال مرکزی با اعتبار 700 میلیون ریال برای ساماندهی و نظم بخشی تاکسی‌ها در مبادی ورود مسافران پس از خروج از ترمینال، ساخت ایستگاه تاکسی و پارک‌سوار در چهار راه ولی عصر (عج) با اعتبار بیش از 377 میلیون ریال در راستای نظم بخشی تاکسی‌ها و کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اطراف، تجهیز سالن ورزشگاه بدن سازی سازمان تاکسیرانی با اعتبار 402 میلیون ریال و ساخت ادامه سایبان در ایستگاه تاکسی از پروژ‌ه‌های سازمان تاکسیرانی در سال جاری هستند.

وی افزود: در سال جاری توسط سازمان تاکسیرانی پروژه دیوارکشی اطراف جایگاه سی ان جی امیدی با اعتبار افزون بر 164 میلیون ریال، تعمیرات اساسی جایگاه عرضه گاز سی ان جی با اعتبار افزون بر 433 میلیون ریال، تعویض 35 تاکسی فرسوده و ساماندهی دیگر خودروهای فعال در حمل و نقل بار شهری اجرایی شده است.

انتهای پیام/77001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول