اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس در دو عملیات محقق شد

کشف یک تن تریاک در هرمزگان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف حدود یک تن ماده مخدر تریاک در این استان طی روزهای اخیر خبر داد.

کشف یک تن تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ احمد دادستانی در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس با بیان اینکه یکی از الویت‌های اساسی پلیس مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر است، اضافه کرد: معمولا قاچاقچیان تمایل دارند از هرمزگان به دلیل موقعیت ویژه و دسترسی به استان‌های مرکزی کشور برای عبور محموله‌های قاچاق خود استفاده کنند از همین رو پلیس تمام توجه و تمرکز خود را بر امر مقابله و جلوگیری انتقال محموله‌های قاچاق به مرکز کشور متمرکز کرده است که در این راستا دستاوردهای قابل توجهی نیز داشته است.

وی در ادامه از کشف 648 کیلو و 800 گرم تریاک از دو دستگاه خودرو طی روز گذشته در حوزه بندرعباس خبر داد و افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس در این شهرستان پس از انجام امور اطلاعاتی و پلیسی به دو دستگاه خودرو مشکوک و در راستای بازرسی این خودروها به آنها دستور توقف دادند.

به گفته این فرمانده انتظامی قاچاقچیان در این عملیات بدون توجه به دستور توقف پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی، متوقف و در این رابطه سه نفر دستگیر و مقادیر ذکر شده از این خودروها کشف شد.

دادستانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 372 کیلو و 700 گرم تریاک از یک خودرو طی عملیاتی دیگر در بندرعباس خبر داد و افزود: این میزان مواد مخدر نیز توسط یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان کشف و ضبظ شده است.

جانشین فرماندهی پلیس هرمزگان در این راستا افزود: این پاسگاه انتظامی با گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک خودرو مشکوک و به راننده این خودرو دستور ایست می‌دهد که راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به متواری شدن می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز طولانی سرانجام راننده این خودرو با استفاده از پوشش جنگلی اقدام به رها‌سازی خودرو می‌کند که در بازرسی از این خودرو بیش از 372 کیلوگرم تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پایان یادآور شد: پلیس استان به توانمندی و تجربیات قابل توجهی در کشف محموله‌های مواد مخدر دست یافته است.

انتهای پیام/2310/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول