اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

درمانگاه بخش بهمن ابرکوه شبانه روزی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور وزیر بهداشت و درمان مبنی بر شبانه روزی شدن درمانگاه بخش بهمن ابرکوه خبر داد.

درمانگاه بخش بهمن ابرکوه شبانه روزی می‌شود

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شبانه روزی شدن درمانگاه بخش بهمن ابرکوه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: با وجود دستورات قبلی وزارت بهداشت و درمان و دو وزیر سابق بهداشت و درمان دولت‌های نهم و نهم، متاسفانه مشکل شبانه روزی شدن درمانگاه بخش بهمن ابرکوه به نتیجه‌ا‌ی نرسیده بود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، موفق به اخذ دستور وزیر بهداشت و درمان مبنی بر اقدام فوری در این زمینه شدیم که تحقق آن نیازمند توجه رئیس دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در این زمینه افزود: شبانه روزی شدن درمانگاه بخش بهمن ابرکوه می‌تواند علاوه بر تامین مشکلات بهداشتی درمانی اهالی این بخش، کاهش مهاجرت روستائیان به مرکز شهر را رفع کند.

زارع‌زاده فاصله 45 کیلومتری آخرین روستاهای بخش بهمن تا درمانگاه مرکزی شهرستان ابرکوه را از دیگر دلایل و نیازهای مبرم اهالی بخش بهمن برای شبانه روزی شدن این درمانگاه عنوان کرد.

به گزارش فارس، بخش بهمن ابرکوه 56 درصد مساحت شهرستان ابرکوه را به خود اختصاص داده و جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر دارد که در فصول برداشت محصولات کشاورزی این جمعیت به 30 هزار نفر هم افزایش پیدا می‌کند را داراست.

انتهای پیام/90005/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول