اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

1476 نفر در رامهرمز آموزش مهارتی فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز از آموزش یک هزار و 476 نفر هنرجو در نیمه اول سال‌جاری در بخش‌های دولتی و خصوصی این شهرستان خبر داد.

1476 نفر در رامهرمز آموزش مهارتی فرا گرفتند

یدالله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: در نیمه اول امسال 436 نفر در رشته‌های صنایع جوش، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، تعمیر لوازم سردکننده خانگی و تجاری، تعمیر و گاز گیری کولر خودرو، دریل کار و اره کار، برق صنعتی درجه 2 و اتومکانیک درجه 2 طبق آخرین استاندارهای روز و بین‌المللی در این مرکز آموزش مهارتی فرا گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه 20 آموزشگاه آزاد دارای مجوز فعالیت زیر پوشش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز در رشته‌های مختلف مشغول به کار هستند، از ابتدای سال تاکنون  اقدام به آموزش مهارتی به 738 نفر کرده‌اند.

سلیمانی گفت: علاوه بر این، 75 نفر از مددجویان در بخش زندان نیز در رشته‌های کمک برق ساختمان، کاربر رایانه  و معرق کار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند تا پس از آزادی از زندان برای تامین معاش زندگی خود دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: در همین راستا 145 نفر در بخش صنعت ساختمان و 82 نفر نیز در بخش روستایی آموزش‌های مهارتی لازم را  فراگرفته‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامهرمز تصریح کرد: در سال‌جاری با توجه به پیگیری‌های مستمر و براساس نیاز سنجی‌های آموزشی که در استان و شهرستان صورت گرفت، موفق شدیم رشته جدید رباتیک را راه‌اندازی کنیم و برای ایجاد تحول و با هدف تاثیرگذاری هر چه بیشتر در سایر بخش‌ها نظیر خدمات، کشاورزی و صنعت نیز در حال تدوین سند نیاز سنجی آموزشی هستیم.

سلیمانی اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته برخی از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای رامهرمز از درجه 2 به درجه یک ارتقا یابند.

انتهای پیام/2247/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول