اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

بسیج امکانات بوشهر برای تکمیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر از بسیج امکانات استان بوشهر برای تکمیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان خبر داد.

بسیج امکانات بوشهر برای تکمیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، شاپور رستمی صبح امروز در بازدید از روند اجرایی بیمارستان برازجان اظهار داشت: دستیار رئیس جمهور و استاندار بوشهر هفته گذشته در بازدید از این بیمارستان، دستورات لازم برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان را صادر کردند و هم‌اکنون شاهد تلاش دسته‌جمعی تمام مدیران اجرایی استان برای تسریع در تکمیل این پروژه هستیم.

وی افزود: احداث این بیمارستان از بزرگ‌ترین پروژه‌های مهر ماندگار استان بوشهر است و باید با تلاش دسته‌جمعی و شبانه‌روزی برای تکمیل این طرح اهتمام ورزیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مهندس حسنوند استاندار بوشهر تاکید ویژه‌ای برای افتتاح بیمارستان در موعد مقرر دارد و دستیار ویژه رئیس جمهور نیز قول مساعدی برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه داده است.

رستمی از بسیج امکانات استان بوشهر برای تکمیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان خبر داد و گفت: به فضل خدا این بیمارستان که از دغدغه‌های مردم و مسئولان است، به زودی راه‌اندازی و تجهیز می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در دولت نهم و دهم از اولویت‌های مسئولان بوده و راه‌اندازی بیمارستان بوشهر و بیمارستان برازجان در این دولت انجام گرفته است.

کوروش دهقان از پیشرفت 88 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان خبر داد و گفت: شتاب‌بخشی به این طرح در دستور کار قرار دارد و هم‌اکنون مسئولان استان برای راه‌اندازی این طرح عظیم اهتمام دارند.

وی یادآور شد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز انتظار می‌رود نسبت به تجهیز این بیمارستان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول