اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشییع شهدای گمنام در بوشهر

کاظمی: رجعت شهیدان تذکری برای تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بوشهر گفت: رجعت شهیدان در مقاطع مختلف تذکر به همه ما است که از غفلت و بی‌تفاوتی پرهیز کنیم و همیشه در صحنه و همواره حامی ولایت، دین و مذهب باشیم.

کاظمی: رجعت شهیدان تذکری برای تبعیت از ولایت است

اسماعیل کاظمی امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: همه ما وظیفه داریم با تأسی از فرهنگ متعالی شهیدان عزیز همواره فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت‌مداری را پیش گرفته و در راستای تحقق آرمان‌های شهیدان عزیز تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رجعت شهیدان در مقاطع مختلف ما را هوشیارتر می‌کند، گفت: رجعت شهیدان در مقاطع مختلف این تذکر را به همه ما می‌دهد که از غفلت و بی‌تفاوتی پرهیز کنیم و همیشه در صحنه باشیم و همواره حامی ولایت، دین و مذهب باشیم.

سرپرست فرمانداری بوشهر تأکید کرد: شهدا با اقتدار هرچه تمام‌تر در مقابل استکبار جهانی ایستادند و ما به این برکت درسی که از شهدا در هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ایم این است که باید پشتیبان ولایت باشیم تا پیروز شویم.

کاظمی تصریح کرد: نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم و باید در همه جهات از آنان الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه محور زندگی ما باید جهاد باشد، تأکید کرد: معنی و مفهوم شیعه بودن و آرمان‌های شهدا این را اعلام می‌کند که باید محور زندگیمان جهاد و مبارزه علیه باطل باشد و همواره جبهه حق را باید محکم نگه داریم.

سرپرست فرمانداری بوشهر اذعان کرد: هر ملتی عنصر ولایت و رهبری داشته باشد هرگز شکست نمی‌خورد و ملت ما دارای این ویژگی مهم و با ارزش است.

وی با بیان اینکه ولایت در رأس تفکر شهدا بود، افزود: بینش و بصیرت از اصولی هستند که شهدا در زندگی ما به‌وجود آوردند.

کاظمی تصریح کرد: اگر چه شهدا اکنون در بین ما حضور ندارند ولی راه شهدا و هدف آ‌ن‌ها هنوز زنده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد شهدا کمتر از خود شهدا نیست.

سرپرست فرمانداری بوشهر خاطرنشان کرد: ملتی که شهادت برای او عزت و افتخار است همواره پیروز بوده و ملت ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی و تحریم‌ها ثابت کردند که با تأسی از تفکر شهدا اهل معامله با استکبار نیستند و امروز با همین تفکر شاهد پیشرفت کشور در همه ابعاد هستیم.

وی با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب از جمله التزام عملی شهیدان بوده است، گفت: شعار شهدا حفظ سنگر جبهه، حفظ عفاف و حجاب و تنها نگذاشتن و حمایت از امام و ولایت است.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول