اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

2 مقام نظامی در گفت‌وگو با فارس تشریح کردند

جزئیات زیردریایی‌های رادار گریز سپاه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: غیر از توانمندی‌های روال معمول زیردریایی‌ها که همه‌ از آن اطلاع دارند، ما از توانمندی‌هایی مربوط به زیر سطح برخورداریم که هیچکس از آن مطلع نیست و متفاوت از روال معمول است.

جزئیات زیردریایی‌های رادار گریز سپاه

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به بکارگیری زیردریایی‌ها در این نیرو و در پاسخ به این سوال که محدوده عملیاتی این زیردریایی ها کجا خواهد بود، اظهار داشت: حوزه ماموریت زیردریایی‌های موجود در نیروهای مسلح چه آنهایی که در نیروی دریایی ارتش و چه آنهایی که در نیروی دریایی سپاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک حوزه وسیع است و محدود به یک نقطه جغرافیایی خاص نیست.

فدوی با بیان اینکه زیردریایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مدتهاست عملیاتی شده‌اند و زیردریایی‌های جدید نیروی دریایی سپاه نیز به زودی در شرایط عملیات قرار خواهند گرفت، درخصوص ویژگی این زیردریایی‌ها گفت: غیر از توانمندی‌های روال معمول زیردریایی‌ها که همه‌ از آن اطلاع دارند، ما از توانمندی‌هایی مربوط به زیر سطح برخورداریم که هیچکس از آن مطلع نیست و متفاوت از روال معمول است.

* زیردریایی‌های سپاه در کلاس متوسط و رادارگزیر خواهند بود

محمد اسلامی معاون امور صنعتی و تحقیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه وزارت دفاع تأمین کننده تجهیزات در نیروهای مسلح است و محصولات مورد نیاز نیروهای مسلح را طبق سفارش، تأمین و در اختیارشان قرار می‌دهد، گفت: زیردریایی‌هایی که در اختیار سپاه پاسداران قرار می‌گیرد در کلاس متوسط خواهد بود و در جهت پیشبرد اهداف و اجرای مأموریتهایی که برای نیروی دریایی سپاه تعریف شده است، انجام وظیفه خواهند کرد.

معاون وزارت دفاع همچنین یکی از الزامات این زیردریایی‌ها رادار گریزی آنها دانست و اظهار داشت: امروز ما نمی‌توانیم برای انجام ماموریت‌های عملیاتی‌مان، رادار گریز نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول