اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبرداد

کشف 160کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی نگور و جکیگور از ناکامی سوداگران مرگ و کشف 160کیلوگرم تریاک در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف  160کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رضا علی احمدی  اظهار داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و کسب خبر مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به حریم امنیتی کشور، مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور بلافاصله برای متوقف کردن آنان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به سرعت عمل مرزداران در ردزنی و شناسایی معابر قاچاقچیان افزود: ماموران در نهایت ضمن رویت قاچاقچیان نسبت به صدور فرمان ایست اقدام و پس از بی‌توجهی آن‌ها به هشدار‌های صادره با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کردند.

علی احمدی گفت: اشرار در برابر آتش پر حجم مرزداران احساس ناتوانی می‌کردند و با برجای گذاشتن محوله کوله‌باری و با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه صفر مرزی، به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.

فرمانده هنگ مرزی نگور در ادامه از همکاری اطلاعاتی خوب معتمدان منطقه قدردانی کرد و افزود: مرزداران طی پاکسازی از محل درگیری، توانستند مقدار 160 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول