اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس مطرح شد

‌صالحی: «‌سالن» برای تمرین نداریم/‌ نباید کاسه گدایی دستمان بگیریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ریف اصفهان گفت: باشگاه فرهنگی، ورزشی ریف فقط در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، اسکیت، تنیس خاکی، کاراته، و سافت بال فعالیت خواهد کرد.

‌صالحی: «‌سالن» برای تمرین نداریم/‌ نباید کاسه گدایی دستمان بگیریم

مسعود صالحی در بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ‌اظهار کرد: از سال 1361 وارد عرصه ورزش و از سال 67 نیز مدیر تربیت بدنی استعدادهای درخشان در اصفهان بودم و در حال حاضر هم سال آخرم است که به عنوان مدیر گروه تربیت بدنی شهید مهاجر مشغول به کارم.

وی تصریح کرد: رشته تخصصی من شنا بوده و از نزدیک نیز با فدراسیون شنا همکاری داشته و مدیر انجمن شنای کشور بودم و همزمان با تأسیس فدراسیون سه‌گانه مسئول کمیته داوران و مسابقات نیز هستم و در حال حاضر هم با آقای صبور کاندیدای ریاست فدراسیون هستم.

مدیرعامل باشگاه ریف اصفهان با بیان اینکه به کار تحقیقی علاقه زیادی دارم اضافه کرد: قصد داریم در ورزش قالب بومی‌گرایی را راه‌اندازی کنیم و از استعدادهای بومی خود استان در ورزش استفاده کنیم.

وی با اشاره به لزوم ساخت اماکن ورزشی توسط باشگاه‌های بزرگ اصفهان گفت: اگر باشگاهی مانند فولاد مبارکه  یکی از خریدهای میلیاردی‌اش را صرف ساختن یک مکان ورزشی کند می‌تواند برای ورزش استان بسیار مفید باشد اما به هر حال نقطه نظرات افراد با یکدیگر تفاوت دارد.

صالحی تاکید کرد: طرز تفکر من این است که رده‌های سنی را فعال کرده و کار خود را نیز در این زمینه آغاز کرده‌ایم اما در رده‌های سنی پایه تبلیغات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مربیان رده‌های سنی پایه باید از مربیان ملی باشند، گفت: مشاور تیم فوتسال و مربی تیم والیبال ما از بهترین‌ها هستند.

مدیرعامل باشگاه ریف اصفهان تاکید کرد: فاکتور اخلاق و تحصیلات برای من بسیار مهم است و میانگین تحصیلات کادر فنی ما فوق لیسانس است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی حرف نخست را در دنیا می‌زند، اضافه کرد: باید از نونهالان پیش از ورود به مدرسه تست ورزشی گرفته شده تا با ورود به مدرسه در همان رشته‌ای که استعداد دارند به کار گرفته شوند.

صالحی تصریح کرد: دیدگاهم این است که باید ورزش را به صورت آکادمیک دید و در صورتی که قصد داشته باشیم چنین دیدی داشته باشیم باید فضاهای ورزشی بسازیم.

وی گفت: برای اینکه سالنی در اختیار داشته باشیم نباید کاسه گدایی دستمان بگیریم چرا که در حال حاضر برای گرفتن یک سانس سالن با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که هیئت مدیره ما را بسیار رنج می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه ریف اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید باشگاه‌ها را پیش از آنکه تأسیس بشوند به آنها بگوید فضای ورزشی خودشان را تعیین کنند چرا که در حال حاضر بیشتر باشگاه‌ها با زدن تنها یک دفتر خود را باشگاه می‌نامند که این تنها باری برای شهر است.

وی با اشاره به باشگاه فولاد ماهان تصریح کرد: در حال حاضر این باشگاه هم سالن اختصاصی ندارد که این موضوع بسیار بد است.

صالحی افزود: کار ما شبیه کار خیریه‌ها است چراکه صرفا کار پایه انجام می‌دهیم و بازخورد مالی و تبلیغاتی نداریم و با باشگاهی مانند فولاد ماهان تفاوت داریم.

به گزارش فارس، باشگاه فرهنگی، ورزشی ریف وابسته به شرکت خودرنگ در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، اسکیت، تنیس خاکی، کاراته، و سافت بال فعالیت خواهد کرد.

تمامی فعالیت‌های ورزشی این باشگاه در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول