اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

فعالیت‌های آموزش و پرورش قرچک مثبت و روبه رشد است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش با ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قرچک گفت: فعالیت‌های آموزش و پرورش قرچک مثبت و روبه رشد است.

فعالیت‌های آموزش و پرورش قرچک مثبت و روبه رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالامیر عرفی ساعاتی پیش در راستای بررسی روند اجرای برنامه‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش، به همراه مدیران کل و در معیت جانبزرگی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و کولیوند مدیر منطقه قرچک با حضور در شهر قرچک از مدارس این منطقه بازدید کردند.

معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس مرکز سنجش این وزارتخانه در این بازدید‌ها ضمن دیدار و گفت‌وگو با فرهنگیان و دانش‌آموزان از فعالیت‌های مدارس در زمینه‌های آموزشی‌، پرورشی و اجرای طرح 6‌ـ 3‌ـ 3 و همچنین طرح‌های سند تحول بنیادین بازدید به‌عمل آورد.

عرفی با حضور در هنرستان فاطمیه و مدارس معراج، فاطمه عرب و نمونه شهید زهره‌وند از سایت کامپیوتر، نمازخانه، کلاس‌های هوشمند و کارگاه‌های آموزشی این مراکز بازدید کرده و ضمن دیدار و گفت‌وگو با دانش‌آموزان، از زحمات معلمان و مدیران پرتلاش منطقه قرچک تقدیر و تشکر کردند و ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان این منطقه گفت: هدف ما از این بازدیدها این است که از نزدیک با مشکلات مناطق و همچنین از نحوه اجرای طرح سند تحول در مدارس آشنا شویم.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ضمن مثبت ارزیابی کردن بازدید خود و همکارانش منطقه قرچک گفت: پویایی و شادابی از مهم‌ترین شاخصه‌های مدارس منطقه قرچک است و فعالیت‌های این اداره مثبت و رو به رشد و شکوفایی است و بنده از زحمات مدیر منطقه و شورای معاونان و تمام فرهنگیان دلسوز این شهر تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از مدارس، در جلسه کارکنان اداری آموزش و پرورش قرچک شرکت کرد و از رتبه‌بندی معلمان و توجه ویژه این وزارتخانه به معلمان دوره ابتدایی در رتبه‌بندی‌ها خبر داد و به سئوالات کارکنان این اداره پاسخ داد.

انتهای پیام/2462/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول