اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 مراسم جداگانه برگزار شد

آئین تودیع و معارفه در بهزیستی 2 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: طی 2 مراسم جداگانه در مازندران رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های ساری و میاندرود تودیع و معارفه شدند.

آئین تودیع و معارفه در بهزیستی 2 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، شامگاه امروز در مراسمی محمدعلی رنجبر رئیس سابق اداره بهزیستی میاندرود تودیع و سید مرتضی موسوی دارای مدرک فوق لیسانس روان‌شناسی در حالی به این سمت معرفی شد که پیش از این با 14 سال سابقه کاری اخیرا در اورژانس اجتماعی مرکز استان مشغول به فعالیت بود.

معاون فرماندار میاندرود در این مراسم با اشاره به تقدس و ارزش کار در مجموعه بهزیستی آن را افتخاری برای کارکنان صبور و پرتلاش سازمان بهزیستی دانست.

محمد اسفندیاری در این مورد با اشاره به ارتقای مدیران میاندرود و ادامه فعالیت آنها در سمت‌های مهمتر و حساس‌تر تصریح کرد: این مسئله به دلیل تلاش روزافزون مسئولان شهرستان در ادارات مختلف است.

وی گفت: بهزیستی شهرستان میاندرود در این مدت کارهای ارزشمندی انجام داد و اجرای طرح پایلوت روستای پاک در این شهرستان یکی از این فعالیت‌های اثربخش در زمان مدیریت سابق در این مجموعه است.

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان میاندرود در ادامه این مراسم با اشاره به شرایط و ویژگی‌های جمعیتی میاندرود برای گسترش خدمات این اداره در تمام نقاط دور و نزدیک این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

سید مرتضی موسوی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متعلق به جامعه خاصی نیست و متعلق به همه افراد جامعه است، افزود: برای رسیدن به اهداف این سازمان به یاری همه مسئولان شهرستان نیازمندیم.

پس از این مراسم دومین جلسه تودیع معارفه سازمان بهزیستی مازندران در مرکز استان برگزار شد که طی آن محمدعلی رنجبر که ساعاتی قبل از بهزیستی شهرستان میاندرود تودیع شده بود به سمت رئیس این اداره در مرکز استان معرفی شد.

رنجبر پیش از این بیش از یک‌ سال رئیس اداره بهزیستی میاندرود بود.

وی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های مجموعه بهزیستی برای خدمت به جامعه هدف، از الگو قرار دادن نظم، صبر، ایمان به خدا و احترام به مراجعان برای رسیدن به اهداف سازمانی اداره خبر داد.

همچنین رئیس سابق اداره بهزیستی ساری نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌هایی که در زمان تصدی‌گری او در این مجموعه انجام شده بود، بسیاری از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در این مجموعه را توسط کارمندان قراردادی عنوان کرد.

رجبی با اشاره به گوشه‌ای از خدمات ارائه شده در این اداره تصریح کرد: یکی از این فعالیت‌ها طرح پایش بود که در ساری قبل از سطح کشور به روز شد و در مورد ساماندهی متکدیان نیز با حمایت مدیرکل بهزیستی مازندران کارهای خوبی به انجام رسید.

انتهای پیام/86021/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول