اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت همدان خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله و... خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت

جمشید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8 صبح 28 آذر آغاز شده و تا ساعت 24 تاریخ 4 دی‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و ... در تاریخ 28 دی‌ماه سال‌جاری و هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای روز 29 دی‌ماه سال‌جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی برای آزمون‌های بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) باید پس از ثبت‌نام در آزمون از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 27/10/91 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

رحیمی تصریح کرد: همچنین کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمان‌بندی شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت این اداره‌کل برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026، 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیتم/89002/ذ/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول