اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با ارائه لایحه به مجلس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با ارائه لایحه از سوی دولت به مجلس صورت گیرد گفت: مجلس در صورت ارائه لایحه به مصلحت کشور عمل خواهد کرد.

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با ارائه لایحه به مجلس

مجید منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصمیم اخیر دولت برای صحبت در مورد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز تکمیل نشده است و هنوز دولت در اجرای آن نواقصی دارد.

وی ادامه داد: در اجرای فاز نخست سهم تولید و سهم بخش درمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اگر قرار باشد فاز دوم نیز اجرایی شود باید اجرا به طور کامل دیده شود.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس در ادامه با اشاره به اینکه اکنون به دلیل عدم اختصاص سهم درمان از هدفمندی یارانه‌ها در فاز نخست، برخی از بیمارستان‌های دولتی در آستانه تعطیلی قرار دارند، اظهار کرد: مگر می‌شود در چنین شرایطی فاز دوم هدفمندی را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آزاد است که در هر موردی با مردم صحبت کند، تصریح کرد: اما اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیاز به ارائه لایحه از سوی دولت به مجلس را دارد.

منصوری با اشاره به اینکه مجلس در گذشته از اقدامات غیرقانونی دولت مانند ادغام‌ها با مصوبه قانونی جلوگیری کرده است، گفت: هر اقدام دولت باید در راستای قانون باشد.

وی اظهار کرد: اکنون که بحث تحریم‌ها و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور مطرح است باید چنین تصمیماتی با درایت اجرایی شود.

نماینده لنجان با بیان اینکه دولت نباید در چنین شرایطی توپ را در زمین مجلس بیندازد، گفت: در نهایت اگر دولت لایحه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به مجلس ارائه کند، نمایندگان براساس مصلحت کشور عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول