اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی آموزش و پرورش توسط وزارت نفت

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در تأمین بخشی از بودجه آموزش و پرورش برای تجهیز سیستم گرمایشی، سرمایشی وارد عمل می‌شود.

تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی آموزش و پرورش توسط وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پژوهشکده رویان با بیان اینکه این کمیسیون تاکنون سفرهای برنامه‌ریزی شده‌ای را از خراسان رضوی و به صورت موردی از مناطق زلزله زده آذربایجان و مناطق حادثه دیده پیرانشهر داشته است، اظهار کرد: تیم‌هایی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای تهیه گزارش به آن منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: در مدت زمان 200 روزه‌ای که از عمر مجلس نهم شورای اسلامی می‌گذرد، کمیسیون آموزش و تحقیقات توانسته است اقدامات مؤثری را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روز جاری جلسه‌ای با مسئولان ارشد وزارت نفت و آموزش و پرورش در مورد تأمین بودجه آموزش و پرورش داشته‌ایم، چرا که وزارت نفت تعهداتی داده بود که ما روند آن را دنبال شدیم که علت تأخیر در تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی چیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در فصل بودجه نویسی به کمک دولت می‌آییم، چرا که مشی نمایندگان مجلس شناسایی نقاط ضعف و کمک به دولت برای اجرایی شدن بهتر امور است، ادامه داد: دنبال هستیم تا با این شناخت، دولت شایسته‌تر خدمت رسانی کند و کمیسیون آموزش و تحقیقات در مسیر ریل‌گذاری لازم کمک می‌کند.

مقتدایی تأکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه‌هایی که در استان‌ها انجام می‌دهد، دنبال است تا گزارش را برای کمیسیون تهیه کند و در این سفر از مراکز آموزشی و پژوهشی استان بازدید می‌کند.

انتهای پیام/63002/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول