اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توزیع برنج هندی در 40 فروشگاه زنجان/ قیمت برنج هندی 2550 تومان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنج هندی در 40 فروشگاه معتبر استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع برنج هندی در 40 فروشگاه زنجان/ قیمت برنج هندی 2550 تومان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنج هندی به صورت نامحدود وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در همه بنادر کشور برنج هندی موجود است، خاطرنشان کرد: عاملین فروش و مباشرین با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توانند برنج هندی وارد استان زنجان کرده و بدون هیچ گونه محدودیتی توزیع کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: هیچ گونه محدودیتی برای واردات برنج توسط مباشران و عاملین در استان زنجان وجود ندارد.

*کمبود برنج هندی در استان زنجان

وی با اشاره به کم‌کاری مباشرین استان زنجان در زمینه توزیع برنج هندی، یادآور شد: در حال حاضر استان زنجان در این زمینه با کمبود روبه‌رو شده است.

معصومی با بیان اینکه بخشی از برنج هندی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان قرار گرفته بود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین 40 فروشگاه توزیع شده است، اضافه کرد: برنج مورد نظر با نظارت‌های ویژه در فروشگاه‌های بزرگ و معتبر استان توزیع می‌شود.

*حداکثر قیمت برنج هندی 2800 تومان است

وی حداکثر نرخ برنج هندی وارد شده در کشور را 2 هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه تعداد فروشگاه‌های عرضه‌کننده این برنج در استان زنجان محدود است، نرخ برنج در استان پایین‌تر اعلام شده است.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر نرخ برنج هندی برای مصرف‌کنندگان زنجانی 2 هزار و 550 تومان اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با وارد عمل شدن مباشران، برنج به اندازه نیاز مصرف‌کننده وارد استان زنجان می‌شود، تصریح کرد: به این ترتیب برنج وارد شده در استان بدون هیچ محدودیتی و با حداکثر قیمت به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول