اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور لاریجانی

پژوهشگران دانشگاه آزاد قم تجلیل می‌‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تقدیر به عمل خواهد آمد.

پژوهشگران دانشگاه آزاد قم تجلیل می‌‌شوند

غلامرضا نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه بدون انجام پژوهش امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود، اظهار کرد: آنچه به عنوان پیشرفت علوم در تاریخ بشریت می‌شناسیم، حاصل تلاش افرادی است که در کار خود رویکردی پژوهشی داشته‌اند و ذهن پژوهشگر همواره محرکی برای فعالیت‌های آنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌ از مفاهیم پیرامون است، تصریح کرد: در مجموع پژوهش راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آیندگان است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به اینکه پژوهشگر موفق نگاهی کنجکاو و موشکافانه به پدیده‌های پیرامون خود دارد و نسبت به آنچه پیرامونش می‌گذرد، حساس است و ذهنی پویا و پرسشگر دارد، خاطرنشان کرد: ذهن پرسشگر پژوهشگر همواره در راستای یافتن پاسخ‌های تازه برای پرسش‌های موجود است.

پژوهشگران نقش کلیدی در پیشرفت جامعه دارند

نجفی اضافه کرد: با توجه به رشدی که ما در مسیر توسعه و پیشرفت در دنیا شاهد هستیم، اهل دانش نقش کلیدی‌ و برجسته‌‌ای در مدیریت دنیا پیدا کرده‌‌اند و ‌در ایران نیز در سال‌‌های اخیر ‌شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌هایی که می‌تواند پژوهش را توسعه دهد تجلیل و تکریم پژوهشگران است، تصریح کرد: به همین دلیل همایشی با عنوان تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با تاکید بر اینکه در این همایش دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و رئیس نهاد رهبری این دانشگاه پیرامون پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهند کرد، تصریح کرد: در این همایش که امشب پس از نماز مغرب و عشا در تالار غدیر دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می‌شود، از 15 پژوهشگر این دانشگاه تجلیل به عمل خواهد آمد.    

انتهای پیام/78008/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول