اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد همدان خبر داد

چاپ 18 مقاله در مجله‌های "آی.اس.آی" توسط دانشگاه آزاد همدان

خبرگزاری فارس: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان موفق به چاپ و ارائه 18 عنوان مقاله در مجله های معتبر خارجی شدند.

چاپ  18 مقاله در مجله‌های "آی.اس.آی" توسط دانشگاه آزاد همدان

سهیل سبحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در همدان اظهار کرد: در سه ماهه سوم سال‌جاری، اعضای باشگاه این واحد دانشگاهی موفق به چاپ و ارائه 18 عنوان مقاله در مجله‌های آی.اس.آی، یک عنوان مقاله در مجله‌های معتبر خارجی، 6 عنوان مقاله در مجله‌های آی.اس.سی و 14 عنوان مقاله در همایش‌های ملی شدند.

وی تصریح کرد: اتمام سه طرح پژوهشی و عقد قرارداد برای اجرای پنج طرح پژوهشی از دیگر فعالیت‌های اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خاطرنشان کرد: در این مدت علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضاء، یک عنوان کارگاه آموزشی با عنوان «مقاله‌نویسی به زبان فارسی» نیز در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی بیان داشت: افتخاراتی نصیب این باشگاه شده که می‌توان کسب رتبه پژوهشگر برتر اعضای استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان توسط عباس فرمانی، کسب رتبه باشگاه برتر توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در چهاردهمین اجلاس سراسری رؤسای باشگاه اشاره کرد.

سبحان در پایان اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 1379 به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش‌پژوهان ممتاز استان آغاز کرد که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب بیش از 300 نفر شده است.

انتهای پیام/89003/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول