اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتادمین حلقه طنز نصفهان

از خشکی زاینده‌رود تا مترو اصفهان، دستمایه طنزپردازان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر طنز و کاریکاتور اصفهان گفت: در هفتادمین حلقه طنز نصفهان، مسائلی همچون خشکی زاینده‌رود و عبور مترو از بافت تاریخی دستمایه طنزپردازان اصفهانی می‌شود.

از خشکی زاینده‌رود تا مترو اصفهان، دستمایه طنزپردازان می‌شود

پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هفتادمین حلقه طنز نصفهان که هر ماه در روز چهارشنبه برگزار می‌شد، به دلیل تداخل در ماه محرم امروز ساعت 16 عصر در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: این حلقه طنز که با حضور طنزپردازان اصفهانی همچون، سید محمد نحوی، محمد منانی، نعمت الله طالبی، مرتضی مشتاقی، زهرا دری، محمدرضا محمدی جرقویه‌ای، مهدی تمیزی، محمد بکرانی، محمد علی خوشکام، حمید ربیعیان، عماد رجایی و سید امین تویسرکانی برگزار می‌شود.

مدیر دفتر طنز و کاریکاتور اصفهان در ادامه گفت: این جلسات با مدیریت و کارشناسی محمود سلطانی از طنزپردازان اصفهانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، حضور تمام هنرمندان در این جلسه آزاد است تصریح کرد: اهالی طنز به خواندن آثاری با مضامین اجتماعی استان اصفهان مانند خشکی زاینده‌رود، آسیب به بناهای تاریخی و عبور مترو از بافت تاریخی اصفهان می‌پردازند.

پورفلاح در پایان تاکید کرد: صاحبان آثار طنز می‌توانند مطالب خود را از شعر تا نثر و کاریکلماتور در این جلسات ارائه دهند و پس از آن دفتر طنز و کاریکاتور به انتخاب خود آثاری را برای ارائه عمومی برمی‌گزیند.

انتهای پیام/2301/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول