اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد گتوند خبر داد

برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی در گتوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناسایی فعالان قرآنی بهمن ‌ماه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، احمد عبداللهی اظهار داشت: جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناخت و تجلیل از فعالان قرآنی و سوق دادن هنرمندان به سقف برنامه‌های معنوی بهمن‌ماه در گتوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره علاقمندان می‌توانند در محورهای حفظ، ترتیل و صوت قرآن در رده‌های سنی مختلف و مقاله و خوشنویسی با موضوع قرآن و نماز ویژه نوجوانان و جوانان و نقاشی با موضوع قرآن و نماز در همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اظهار داشت: طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره گروه سنی کودکان برای شرکت در جشنواره، 4 تا 9 سال، نوجوانان 10 تا 17 سال و جوانان 18 تا 30 سال اعلام شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و یا ارایه آثار خود تا دوم بهمن ماه 91 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند مراجعه کنند و داوری این جشنواره در دهه فجر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی، هنری طاهره مسجد صاحب‌الزمان (عج)، انجمن‌های خوشنویسی و هنرهای تجسمی گتوند، امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول