اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری مسابقات استانی آزمایشگاهی زیست شناسی در قرچک

خبرگزاری فارس: مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی زیست شناسی مناطق شهرستان‌های استان تهران در مرکز آموزش نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

برگزاری مسابقات استانی آزمایشگاهی زیست شناسی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی زیست شناسی پایه سوم متوسطه رشته علوم تجربی مناطق شهرستان‌های استان تهران در مرکز آموزش نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور دانش آموزان دختر و پسر برگزیده مناطق بیست‌گانه شهرستان‌ها برگزار شد دانش‌آموزان شرکت کننده در آزمون کتبی و عملی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در حاشیه این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اعلام کرد: همه ساله ما در دروس فیزیک، زیست شناسی و رایانه و شیمی مسابقات و المپیادهایی را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

نورالدین فتاحی اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تقویت بخش عملی و کارگاهی این دروس است که دانش‌آموزان برگزیده پس از برگزاری دوره‌های آمادگی به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

قاسم عرب شیراز معاون آموزش متوسطه و اردستانی کارشناس مسئول دوره متوسطه منطقه قرچک با حضور در محل مسابقات از روند اجرایی و نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.

دبیرخانه زیست شناسی استان در اداره آموزش و پرورش قرچک دایر است.

انتهای پیام/2462/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول