اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 دی صورت می‌گیرد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از تاریخ دوم دی در سطح استان همدان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت

سیدمهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از ثبت‌نام آخرین نوبت آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری خبر داد و اظهار داشت: این آزمون از ساعت 8 صبح دوم دی آغاز و تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: چهارمین مرحله آزمون‌های ادواری سنجش مهارت در سال جاری در تاریخ 13 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت‌نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت‌نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و در حرفه موردنظر ثبت‌نام کنند.

وی ابراز داشت: هزینه ثبت‌نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته‌های فنی و کشاورزی 150 هزار ریال و برای رشته‌های خدماتی، 100 هزار ریال است و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی‌پردازند.

باقری ابراز داشت: داوطلبان پس از ثبت‌نام، در تاریخ 26/10/91 تا 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir به یکی از دو طریق وارد کردن مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلاً از طریق آن ثبت‌نام کرده‌‌اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت اذعان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ابراز داشت: داوطلب پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، براساس برنامه زمان‌بندی مندرج در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده  مراجعه کنند.

 

این مسئول با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت عنوان  کرد: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026، 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/89002/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول