اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی خبر داد

تعریف 20 پروژه در بخش آب از محل اعتبارات خشکسالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل مدیریت بحران 20 پروژه در این مجموعه تعریف شده است.

تعریف 20 پروژه در بخش آب از محل اعتبارات خشکسالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی از اختصاص 76 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل مدیریت بحران به مجموعه شرکت آب و فاضلاب شهری این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: از محل اعتبار موجود، 20 پروژه در استان تعریف شده است و تعدادی پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که باید از محل این اعتبارات تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی افزود: برای مقابله با خشکسالی در شهرستان‌ها، پروژه‌های آبرسانی تعریف شده است ولی در برخی از شهرها پروژه آبرسانی توجیهی ندارد.

* هدر رفت 53 درصدی آب در شهر حاجی‌آباد

عراقی‌زاده ادامه داد: به عنوان مثال در شهر حاجی‌آباد شاهد هدررفت 53 درصدی آب به دلیل قدمت شبکه آبرسانی هستیم که در این شهر به جای تعریف پروژه آبرسانی پروژه نوسازی شبکه آب در دستور کار قرارگرفته است تا میزان هدررفت آب در این شهر کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل مدیریت بحران که به سه شرکت آب و فاضلاب شهری، روستایی و آب منطقه‌ای اختصاص یافته است باید پروژه‌‌هایی تعریف شود که در حداقل زمان امکان اجرای آن وجود دارد.

غلامرضا غلامرضایی افزود: در این مجموعه قرار است از محل اعتبار اختصاص یافته، کار اجرای خطوط انتقالی تصفیه‌خانه آب شهر بیرجند انجام شود چرا که این پروژه زمان‌بر شده است و در صورت عدم تکمیل آن هزینه بیشتری را در پی‌دارد.

انتهای پیام/69004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول