اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه مطرح کرد

حضور وحدت‌بخش شیعه و سنی در تشییع شهدای گمنام در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به حضور وحدت‌بخش شیعه و سنی در تشییع شهدای گمنام در عسلویه گفت: وحدت در بین مردم و مسئولین در شرایط کنونی عمل به آرمان شهدا است.

حضور وحدت‌بخش شیعه و سنی در تشییع شهدای گمنام در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان عسلویه با تجلیل از حضور معنوی و باشکوه مردم و مسئولان و کارکنان صنعت نفت در تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: دیروز مردم عسلویه ثابت کردند که ارزش‌ها و معنویات هرگز کمرنگ نمی‌شود و دشمنان نمی‌توانند در جوانان تاثیرگذار باشند.

بخشدار ویژه عسلویه حضور پر خیر دو شهید گمنام در عسلویه را سبب ایجاد یک پایگاه بزرگ فرهنگی در این منطقه خواند و افزود: شهدا آموزگاران ایثار و جهاد در راه خدا هستند و بی تردید وجود پر برکت آنان موجب گسترش اندیشه‌ها و آرمان‌های متعالی آنان در پایتخت انرژی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در پایتخت انرژی کشور گفت: شهیدان با پیروی از امام راحل(ره) در جبهه‌ها حضور یافتند و به برکت خون آنان کشور در برابر هجمه استکبار استقلال خود را حفظ کرد.

نادری با بیان اینکه اتحاد و وحدت در بین مردم و مسئولین در شرایط کنونی عمل به آرمان شهدا است، ادامه داد: از خود گذشتگی شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب در اذهان ملت ایران تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند و وظیفه همه ما پاسداری از راه آنان در پیروی از ولایت فقیه است.

وی اذعان داشت: شهدا با نثار خون خویش در راه خدا به بالاترین و آخرین درجات کمال رسیدند و تکلیف ما فراهم آوردن شرایط رسیدن به آرمان‌های آن عزیزان است.

بخشدار ویژه عسلویه بیان کرد: مشارکت و حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در این مراسم بیانگر این موضوع است که مردم همچنان پای آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن با دسیسه‌های گوناگون بین برادران و خواهران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند.

نادری تصریح کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم در این مراسم اعم از شیعه و سنی، اتحاد و همدلی و تعامل خوب بین مردم و صنعت نفت را ثابت می‌کند.

بخشدار ویژه عسلویه از تلاش وزیر نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در راستای ورود دو شهید گمنام و ساخت یادمان این دو عزیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: حضور پر رنگ مردم شیعه و سنی عسلویه نخل تقی، بیدخون و روستاهای بخش ویژه عسلویه در مراسم شب وداع با شهدا جلوه‌ای از وفاق و اتحاد را به منصه ظهور رساند و به برکت حضور شهدا در منطقه این اتحاد و همدلی پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول