اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های مختلف مجهز به فناوری نوین صورت گرفته است

ایجاد 100 آزمایشگاه مجهز برای تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان اهری

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با ایجاد بیش از 100 آزمایشگاه مجهز به فناوری‌های نوین برای رشته‌های مختلف فنی مهندسی، علوم پایه، زمینه و فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان فراهم شده است.

ایجاد 100 آزمایشگاه مجهز برای تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان اهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، نادر اسدی ظهر امروز در آیین تجلیل از نخبگان و پژوهشگران شهرستان اهر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده و با بهره‌مندی از ماشین آلات، تجهیزات و امکانات پیشرفته موجود در حوزه پژوهش، این دانشگاه را به یکی از مراکز بزرگ علمی تحقیقاتی استان تبدیل کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم این فعالیت‌ها و تلاش مضاعف برای ارتباط و همکاری مشترک با مراکز علمی تحقیقاتی و تبادل تجربیات اساتید و پژوهشگران شاهد افقی روشن در تحقق اهداف پژوهش باشیم.

این مسئول از آمادگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری برای حمایت از نخبگان و پژوهشگران خبر داد و افزود: تمام امکانات حوزه پژوهش در اختیار پژوهشگران بوده و آماده ارائه تسهیلات در این زمینه است.

اسدی یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه را تقویت زیرساخت‌های پژوهشی با همکاری اساتید باتجربه و فعال در حوزه صنعت برشمرد و ابراز داشت: این دانشگاه آماده همکاری‌های دو جانبه با مراکز علمی و صنعتی، کارخانجات، ادارات و سازمان‌ها برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی آنها است.

وی در پایان اضافه کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه موجب ارتقای کمی و کیفی تولیدات مراکز تولیدی و صنعتی شده و در تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده نیز نقش اساسی و انکارناپذیر دارد.

دراین مراسم از اساتید و پژوهشگران برتر و پایان‌نامه‌های دانشجویی برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/60003/ذ /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول