اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اتمام عملیات ساماندهی ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان در آبپخش خبر داد.

ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر به خوزستان در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: توسعه و آبادانی آبپخش یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردمی است و شهرداری آبپخش همواره در این راستا کوشیده است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: ساماندهی خیابان اصلی شهر آبپخش که به عنوان محور مواصلاتی استان‌های خوزستان به بوشهر محسوب می‌شود، یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای مردم و شهروندان آبپخشی بوده و شهرداری آبپخش این پروژه را در راس اولویت‌های خود قرار داده و بر اساس اعتبارات اختصاصی و توان شهرداری در راستای آن کوشیده است.

موسوی بیان داشت: اجرای این طرح شامل دو فاز شرقی و غربی است که فاز غربی آن با تلاش‌های شهرداری در خرداد 90 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و پس از آن پیگیری به ‌منظور جذب اعتبارات لازم برای ساماندهی فاز شرقی را با جدیت در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با اشاره به اتمام ساماندهی خیابان اصلی آبپخش، اضافه کرد: ساماندهی لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش در مدت زمان هفت ماه صورت پذیرفته و کمبود اعتبارات عمرانی مهم‌ترین عاملی است که سبب طولانی شدن مدت زمان اجرای طرح شده است.

این مسئول اذعان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان 3.5 میلیارد ریال اعتبارات به‌ منظور اجرای فاز شرقی این خیابان اختصاص یافت که با توجه به افزایش قیمت مصالح راه‌سازی پاسخگوی این طرح نبود و شهرداری با اعتبارات داخلی اقدام به اتمام این طرح کرده است.

شهردار آبپخش عنوان کرد: این طرح در سه‌ مرحله اجرا شده و تلاش خود را برای اجرای این طرح با بهترین کیفیت و مطلوب‌ترین شکل به‌کار گرفته‌ایم.

موسوی گفت: ساماندهی خیابان اصلی شهرک بهرام‌آباد یکی از خواسته‌های مهم مردم این شهرک است و با همت مسئولان شهرداری آبپخش تا پایان دی‌ماه شاهد ساماندهی و بهره‌برداری از این خیابان خواهیم بود.

وی با تاکید بر آنکه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش هم جدیت خاص برای اجرای این طرح داشته‌اند، افزود: در مسیر اجرای این طرح سامان‌دهی محور اصلی شهرک بهرام‌آباد سه منزل قرار داشته و با رایزنی‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد عقب‌ نشینی ایشان بوده‌ایم و شرایط برای اجرای طرح هموار شده است.

شهردار آبپخش متذکر شد: اجرای این طرح از محل درآمدها و اعتبارات داخلی شهرداری صورت می‌پذیرد و در روزهای گذشته شاهد اجرای عملیات زیرسازی، قیرپاشی و نصب سنگ جدول مربوط به این خیابان بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول