اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

سرانه ورزشی آمل به یک مترمربع می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هم‌اکنون سرانه ورزشی این شهرستان 66 سانتی‌مترمربع است که این مهم با تکمیل فضاهای ورزشی نیمه‌کاره به یک مترمربع می‌رسد.

سرانه ورزشی آمل به یک مترمربع می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه عصر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه در سال 1386 ریاست اداره ورزش و جوانان آمل را در اختیار گرفتم، اظهار داشت: با تلاش همه همکاران و هیئت‌های ورزشی توانستیم در دوران بسیار خوبی که سراسر پر از خاطره و تجربه بود، افتخارات بزرگی را برای ورزش آمل و مازندران کسب کنیم.

وی افزود: در عرصه‌های ساخت‌وساز ورزشی این شهرستان در دولت نهم و دهم به توفیق‌های زیادی دست پیدا کرده است، همچنین در ورزش قهرمانی و همگانی نیز از شاخص‌ترین شهرهای مازندران هستیم.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه سرانه ورزش این شهرستان حدود 6 سانتی‌مترمربع بود که هم‌اکنون این سرانه به 66 سانتی‌مترمربع ارتقا یافت، تصریح کرد: با تکمیل فضاهای ورزشی نیمه‌کاره و با برنامه‌ریزی مدونی که داشتیم و همچنین با توجه به رشد جمعیت شهرستان و ارتقای آن به 370 هزار نفر این سرانه در آینده‌ای نزدیک به یک متر مربع می‌رسد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به مدت 63 ماهه فعالیتش در اداره ورزش و جوانان آمل یادآور شد: نهادینه کردن ورزش همگانی پیرو منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های معظم‌له این امر هم‌اکنون به مرحله‌ای رسیده که حتی ماهانه در سطح بخش‌های این شهرستان نیز ورزش‌های همگانی و پیاده‌روی برگزار می‌شود.

جمشیدپناه با اشاره به جهش آمل در بخش ورزش قهرمانی اذعان داشت: شاخص‌ترین مقام این بخش کسب مدال طلای المپیک توسط قاسم رضایی کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2012 لندن بوده است همچنین قهرمانی فصل گذشته کاله مازندران در فصل گذشته لیگ برتر و کسب مقام سومی این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا از دیگر رویدادهای مهم این شهرستان بوده است.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه هشت تیم آملی در رقابت‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو بانوان و آقایان باشگاه‌های کشور حضوری مقتدرانه و فعال دارند، تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت بالایی در ورزش آقایان و بانوان دارد و از سوی مدیران ارشد استانی و کشوری باید توجه ویژه‌ای به ورزشکاران شود.

انتهای پیام/86012/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول