اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مردم ایران در 9 دی نقاب از چهره منافقان برداشتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در حماسه 9 دی نقاب از چهره منافقان دست‌نشانده استکبار جهانی برداشتند.

مردم ایران در 9 دی نقاب از چهره منافقان برداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: 9 دی ماه پرافتخارترین ماه برای مردم ایران است زیرا حماسه بزرگ حضور آنها بود که با دشمن‌شناسی، بصیرت و هوشیاری دشمنان نظام را ناکام گذاشتند.

وی 9 دی را تبلوری از بصیرت ملت ایران در برابر خودکامگی استکبار عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین دستاورد 9 دی شناخته شدن منافقان داخلی و اثبات حقانیت نظام بود و تفکر اصلی غرب در به راه‌اندازی فتنه سال 88 مخالفت و دشمنی با تفکر هیهات من الذله بود که ملت ایران با بصیرت دشمنان را ناکام گذاشتند.

 

خطیب نماز جمعه خلخال به وجود بعضی از عوامل و مزدوران کشورهای خارجی که سعی و تلاش دارند قدم در تضعیف نظام اسلامی بردارند اشاره کرد و گفت: مردم هوشیار در کنار مسئولان با بصیرت با وحدت و همدلی توطئه آنان را خنثی خواهند کرد.

رشتبری بیان داشت: استکبار و نظام غرب به صلابت ایران اسلامی اعتراف کردند که این خود نشان از افزایش زبونی دشمنان دین اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای 1+5 افزود: ما همیشه با دست پر و با بسته‌های پیشنهادی در این مذاکرات حضور داشته‌ایم و این دشمنان استکبار و در راس آن آمریکا است که مذاکرات مجزا را خواستار شده و ادعا دارند که ایران زیر بار مذاکرات نمی‌رود.

امام جمعه شهرستان خلخال تصریح کرد: اگر آنها خیرخواه مردم ایران و کشورهای دیگر هستند چرا در زیر دستکش مخملین خود دستانی چپاولگر چدنی را در نقض حقوق ملت‌های دنیا پنهان کرده‌اند.

رشتبری ضمن اشاره به رعایت تقوای الهی و ترس از خداوند و توجه به حلال و حرام الهی ادامه داد: دوری از مکروهات و عمل به مستحبات طعم بندگی را به انسان می‌چشاند و این تقوای انسان است که ضامن بشر در روز محشر و در محضر خداوند است.

رشتبری ضمن تبریک روز سواد‌آموزی و تشکیل این نهاد مقدس به فرمان امام خمینی (ره) اذعان داشت: عرصه سواد‌آموزی عرصه خروج از جهالت و ظلم به طرف روشنایی و نیکویی است و یاد دادن خواندن و نوشتن به بندگان خداوند کمتر از آزاد کردن یک اسیر در بند نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه شهر خلخال ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) توجه به خصوصیات معنوی آن حضرت را در الگوگیری در زندگانی امروزی خواستار شد.

انتهای پیام/62008/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول