اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

دشمنان قصد تفرقه در انتخابات را دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: دشمنان با ظرافت ویژه خود قصد تفرقه در انتخابات را دارند.

دشمنان قصد تفرقه در انتخابات را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید در برنامه‌های خود به‌گونه‌ای رفتار کنیم که کشور ایران در افق چشم‌انداز خود جزو قدرت‌های برتر جهان شود.

وی با اشاره به تلاش افراد جامعه در راستای سربلندی ایران اسلامی، افزود: کوتاهی کردن در پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی شایسته نیست و باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

امام جمعه جهرم با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ابراز داشت: تلاش در راستای برگزاری انتخابات پرشور و دقت در برنامه‌های نامزدها و همچنین انتخاب فرد اصلح باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب و تأکید بر حفظ آرامش در مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات، خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات نیز بدانند که آرای مردم به عنوان یک امانت در دست آنها بوده و نظام و رهبری به رأی آنها اعتماد دارند.

دژکام با بیان اینکه دشمنان با ظرافت ویژه خود موجبات تفرقه را ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: با اراده مردم و پشتیبانی آنها از نظام هیچ قدرتی نمی‌تواند به این مرز و بوم دست‌درازی کند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول